Kampanie AdWords po angielsku i hiszpańsku

Myśląc o oferowaniu swoich usług lub produktów za granicą pierwszym krokiem jest dostosowanie strony www do potrzeb naszej nowej grupy docelowej. Tłumaczymy stronę, przydzielamy zadania związane z obsługą zagranicznych klientów osobie z odpowiednimi kompetencjami i...

Exelmedia w maju szkoli z e-marketingu

Specjaliści firmy Exelmedia poprowadzą w maju dwa szkolenia dotyczące marketingu internetowego. 24-go maja przeprowadzą szkolenie w Opolskiej Izbie Gospodarczej, zaś 25-go wystąpią w Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego. Tematem szkolenia...

Czym jest SERP?

Mówiąc o marketingu w wyszukiwarkach w Polsce, tak naprawdę myślimy o Google. Wyszukując informacji w Internecie, prędzej, czy później trafiamy na Google. Wpisując interesujące nas zapytanie, otrzymujemy zdefiniowane wyniki wyszukiwania. Całą stroną tychże wyników...

Promocja Fundacji i Stowarzyszeń w Internecie

Organizacja pozarządowa, podobnie jak firma, powinna się promować. Powód jest prosty: działania promocyjne pomogą NGO poinformować o inicjatywach i realizowanych projektach oraz zebrać fundusze niezbędne na działalność non profit. Bez promocji NGO nie istnieje...

Formy reklamy internetowej

Wśród różnych rodzajów reklamy internetowej wyróżnić można m.in. banery reklamowe, mailing (newslettery), aktywność w social media i blogosferze, SEO marketing, content marketing oraz kampanie Google AdWords, dzięki którym można korzystać z takich form reklamy, jak linki sponsorowane, grafiki reklamowe, grafiki produktowe, reklamy mobilne, reklamy wideo czy remarketing.

Szkodliwe SEO – pozycjonowanie oparte na frazach

Branża SEO przez lata naważyła sobie niezłego bigosu. Swoją pracę dla Klienta, która od początku miała zwiększać zainteresowanie jego ofertą, potraktowała jako pracę techniczną, często o wątpliwej jakości.

Klienci też nie są bez winy – chcą jak najmniejszymi środkami osiągnąć sukces pokroju onetu czy wirtualnej polski.

Webmaster Tools zmienia się w Search Console

Po prawie 10 latach główne narzędzie pozycjonerów i webmasterów zmienia swoją nazwę z Google Webmaster Tools na Google Search Console. Jak podaje Google na swoim blogu zmiana nie jest tylko kosmetyczna i w przyszłości mają pojawić się w narzędziu usprawnienia dla wszystkich osób związanych z wyszukiwarką Google.

Zwiększanie sprzedaży w małej firmie – określanie celów

Nie jest łatwo prowadzić własny biznes – wie lub zaraz dowie się o tym każdy właściciel małej firmy.

Dla wielu z Was Internet może wydawać się remedium na niską sprzedaż i brak klientów. Tak rzeczywiście może być, ale pojawia się podstawowy problem: w jakie rozwiązanie masz inwestować aby najlepiej wykorzystać skromny budżet na reklamę w Internecie?

Syndrom ZTS – plaga polskich firm

SYNDROM GOOGLE ADWORDS ZTS (ZROBIĘ TO SAM)
– 4 powody dlaczego warto zatrudnić specjalistę ADWORDS w kampanii swojej firmy.

Drogi właścicielu małej firmy!

Czy kiedykolwiek spotkałeś osobę typu ZTS (ZROBIĘ TO SAM)?
Pewnie znasz ten typ: chce oszczędzić pieniądze, a w rezultacie wydaję więcej niż zamierzał.

Pin It on Pinterest

Aktualne ceny naszych produktów znajdziesz na

SemForge.com