Exelmedia w maju szkoli z e-marketingu
Specjaliści firmy Exelmedia poprowadzą w maju dwa szkolenia dotyczące marketingu internetowego. 24-go maja przeprowadzą szkolenie w Opolskiej Izbie Gospodarczej, zaś 25-go wystąpią w Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego. Tematem szkolenia...Czym jest SERP?
Mówiąc o marketingu w wyszukiwarkach w Polsce, tak naprawdę myślimy o Google. Wyszukując informacji w Internecie, prędzej, czy później trafiamy na Google. Wpisując interesujące nas zapytanie, otrzymujemy zdefiniowane wyniki wyszukiwania. Całą stroną tychże wyników...Narzędzia Google dla eksportu produktów i usług
Skąd pomysł na ten artykuł? Niedawno pojawił się u nas partner biznesowy, który prowadzi firmę sprzedającą naścienne akwaria. Chciał rozwinąć swój biznes poza granicami kraju i rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii. Jego pierwszym pytaniem było: jak może to zrobić,...Promocja Fundacji i Stowarzyszeń w Internecie
Organizacja pozarządowa, podobnie jak firma, powinna się promować. Powód jest prosty: działania promocyjne pomogą NGO poinformować o inicjatywach i realizowanych projektach oraz zebrać fundusze niezbędne na działalność non profit. Bez promocji NGO nie istnieje...Formy reklamy internetowej
Wśród różnych rodzajów reklamy internetowej wyróżnić można m.in. banery reklamowe, mailing (newslettery), aktywność w social media i blogosferze, SEO marketing, content marketing oraz kampanie Google AdWords, dzięki którym można korzystać z takich form reklamy, jak linki sponsorowane, grafiki reklamowe, grafiki produktowe, reklamy mobilne, reklamy wideo czy remarketing.
Szkodliwe SEO – pozycjonowanie oparte na frazach
Branża SEO przez lata naważyła sobie niezłego bigosu. Swoją pracę dla Klienta, która od początku miała zwiększać zainteresowanie jego ofertą, potraktowała jako pracę techniczną, często o wątpliwej jakości.
Klienci też nie są bez winy – chcą jak najmniejszymi środkami osiągnąć sukces pokroju onetu czy wirtualnej polski.
Webmaster Tools zmienia się w Search Console
Po prawie 10 latach główne narzędzie pozycjonerów i webmasterów zmienia swoją nazwę z Google Webmaster Tools na Google Search Console. Jak podaje Google na swoim blogu zmiana nie jest tylko kosmetyczna i w przyszłości mają pojawić się w narzędziu usprawnienia dla wszystkich osób związanych z wyszukiwarką Google.
Zwiększanie sprzedaży w małej firmie – określanie celów
Nie jest łatwo prowadzić własny biznes – wie lub zaraz dowie się o tym każdy właściciel małej firmy.
Dla wielu z Was Internet może wydawać się remedium na niską sprzedaż i brak klientów. Tak rzeczywiście może być, ale pojawia się podstawowy problem: w jakie rozwiązanie masz inwestować aby najlepiej wykorzystać skromny budżet na reklamę w Internecie?
Syndrom ZTS – plaga polskich firm
SYNDROM GOOGLE ADWORDS ZTS (ZROBIĘ TO SAM)
– 4 powody dlaczego warto zatrudnić specjalistę ADWORDS w kampanii swojej firmy.
Drogi właścicielu małej firmy!
Czy kiedykolwiek spotkałeś osobę typu ZTS (ZROBIĘ TO SAM)?
Pewnie znasz ten typ: chce oszczędzić pieniądze, a w rezultacie wydaję więcej niż zamierzał.