FAQ

Najczęściej zadawane pytania
Dlaczego nie korzystać z tanich usług SEO?

Przestrzegamy przed korzystaniem z tanich usług, reklamujących się pod szyldem „pozycjonowanie”.

Dzisiaj algorytm google jest na tyle dopracowany, że każda próba oszukania wyszukiwarki, prędzej czy później skończy się karą, czyli tzw. filtrem wyszukiwarki. Filtr nakładany na serwis automatycznie lub ręcznie przez pracownika Google, powoduje spadek ruchu w serwisie nawet do 90%. Usuwanie filtra jest kosztowne i nie gwarantuje sukcesu.

Na co powinieneś zwrócić uwagę i nie korzystać z tych usług:

  • oferty rozliczania za tzw. pozycję słowa kluczowego
  • oferty sprzedaży bazy linków
  • oferty sprzedaży masowych wpisów
  • oferty sprzedaży katalogów

Jeśli nie wiesz z jakim rodzajem usług masz do czynienia, to skontaktuj się z nami.

Dlaczego nie zaleca się prowadzenia kampanii Adwords bez wiedzy i doświadczenia?

Odpowiedź jest prosta: chodzi o Twoje pieniądze! Każde kliknięcie kosztuję i nieumiejętne prowadzenie kampanii Adwords, jest albo nieopłacalne, albo bardzo drogie.

Każda kampania prowadzona przez amatora (osobę, która nie posiada certyfikatu Google Adwords, potwierdzającego jej wiedzę i umiejętności), może i musi być zoptymalizowana!

Pamiętaj też, że w kampanii Adwords (jak w każdym przypadku działań promocyjnych w internecie), konieczna jest ciągła analiza sytuacji i doskonalenie rozwiązań.

Dlatego też zazwyczaj nie jest dobrym pomysłem prowadzenie kampanii we własnym zakresie…

Jak sprawdzić czy moja reklama Adwords jest w danym momencie aktywna?

Jeśli już sprawdzasz czy reklama jest wyświetlana na daną frazę, korzystaj tylko z narzędzia podglądu reklam Adwords:

https://adwords.google.pl/d/AdPreview/?__u=1000000000&__c=1000000000

Dzięki temu nie pogarszasz parametrów swojej kampanii reklamowej.

Pamiętaj o odpowiedniej konfiguracji narzędzia!

Czy pozycjonowanie zagwarantuje sukces mojemu biznesowi?

Pozycjonowanie sprowadzi wartościowy ruch na Twój serwis, ale nie rozwiąże wszystkich problemów.

Niezwykle ważna jest również budowa samego serwisu i sposób przedstawienia oferty. Nie możesz zapominać o użyteczności i funkcjonalności serwisu dla klientów.

Pamiętaj, że sprowadzany ruch z pozycjonowania, może być zupełnie zmarnowany, jeśli Twój serwis zawiera szereg błędów.

Zanim rozpocznie pozycjonowanie, wykonaj audyt i optymalizacje serwisu!

  • partner-prokonsumencki
  • partner-wfirma
  • partner-shoper
  • partner-mailchimp
  • partner-landingi

Pin It on Pinterest

Aktualne ceny naszych produktów znajdziesz na

SemForge.com