Kampanie AdWords po angielsku i hiszpańsku

Myśląc o oferowaniu swoich usług lub produktów za granicą pierwszym krokiem jest dostosowanie strony www do potrzeb naszej nowej grupy docelowej. Tłumaczymy stronę, przydzielamy zadania związane z obsługą zagranicznych klientów osobie z odpowiednimi kompetencjami i...

Czym jest SERP?

Mówiąc o marketingu w wyszukiwarkach w Polsce, tak naprawdę myślimy o Google. Wyszukując informacji w Internecie, prędzej, czy później trafiamy na Google. Wpisując interesujące nas zapytanie, otrzymujemy zdefiniowane wyniki wyszukiwania. Całą stroną tychże wyników...

Promocja Fundacji i Stowarzyszeń w Internecie

Organizacja pozarządowa, podobnie jak firma, powinna się promować. Powód jest prosty: działania promocyjne pomogą NGO poinformować o inicjatywach i realizowanych projektach oraz zebrać fundusze niezbędne na działalność non profit. Bez promocji NGO nie istnieje...

Formy reklamy internetowej

Wśród różnych rodzajów reklamy internetowej wyróżnić można m.in. banery reklamowe, mailing (newslettery), aktywność w social media i blogosferze, SEO marketing, content marketing oraz kampanie Google AdWords, dzięki którym można korzystać z takich form reklamy, jak linki sponsorowane, grafiki reklamowe, grafiki produktowe, reklamy mobilne, reklamy wideo czy remarketing.

Szkodliwe SEO – pozycjonowanie oparte na frazach

Branża SEO przez lata naważyła sobie niezłego bigosu. Swoją pracę dla Klienta, która od początku miała zwiększać zainteresowanie jego ofertą, potraktowała jako pracę techniczną, często o wątpliwej jakości.

Klienci też nie są bez winy – chcą jak najmniejszymi środkami osiągnąć sukces pokroju onetu czy wirtualnej polski.

Pin It on Pinterest

Aktualne ceny naszych produktów znajdziesz na

SemForge.com