Audyty sklepów internetowych

Audyty sklepów internetowych

Chcesz wyeliminować błędy związane z optymalizacją sklepu na wielu płaszczyznach? Zobacz na jakie istotne kwestie musisz zwrócić uwagę, aby klienci e-commerce mogli dostrzec Twoją ofertę, a proces zakupowy przebiegał bez zarzutów.

Audyt sklepów internetowych

Obsługując własny e-sklep często nie dostrzegamy błędów jakie mogły się w nim pojawić. Nie wykorzystanie w pełni możliwości platform sklepowych jak Shoper, Prestashop bądź WooCommerce, może sprawić, że Twój sklep będzie słabo widoczny w wyszukiwarkach i mało przyjazny dla użytkowników. Niepoprawna optymalizacja kampanii Google Ads będzie zaś pożerać Twój budżet marketingowy, a rezultatów nie próżno będzie szukać, bo reklamy nie będą trafiać do zainteresowanej zakupem grupy odbiorców. Co zrobi wtedy potencjalny klient? W ogóle nie zobaczy Twojej oferty lub co gorsza zdecyduje się na zakupy u konkurencji. Aby uniknąć wypadek warto zlecić specjalistom niezależny audyt Twojego sklepu internetowego. Sprawdzenie zgodności z obowiązującymi standardami w e-commerce, pomoże Ci poprawić błędy, których możesz nie dostrzegać, a także zwróci uwagę na nieznane dotąd istotne elementy. Pamiętaj, że szczegółowa optymalizacja sklepu może mieć kolosalny wpływ na dostępność i przyjazność Twojej oferty

Szczegółowy audyt SEO Twojego sklepu internetowego

Słyszałeś SEO? Search Engine Optimization, czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarki, to niezwykle ważna część strategii e-commerce dla sklepów na Preście, Shoprze i WooCommerce. Zastanów się, gdzie użytkownicy szukają najczęściej potrzebnych produktów? To oczywiste, że w wyszukiwarce! Pomyśl ile razy zdarzyło Ci się szukać czegoś na drugiej lub trzeciej stronie uzyskanych wyników? Jesteśmy przekonani, że niewiele. Obecność na topowych pozycjach w przypadku sklepów to absolutny mus, aby klient dostrzegł i wybrał Twoją ofertę. Brak lub nieumiejętne pozycjonowanie to gilotyna, które może w każdej chwili ściąć głowego Twojego e-commerce. Możesz temu zapobiec, decydując się na audyt SEO sklepu internetowego wykonany przez doświadczonych specjalistów.

  1. Wskażemy Ci błędy pod kątem SEO, po to by Twój sklep stale się rozwijał i był obecny dla klientów
  2. Powiemy Ci, które elementy techniczne sklepu mogą źle odbierane być przez algorytm wyszukiwarek i wpływać na Twoją widoczność
  3. Pokażemy Ci na co powinieneś zwrócić uwagę tworząc treści i dodając produkty, tak aby wyświetlały się na topowych pozycjach
  4. Cały audyt otrzymasz w formie przejrzystego raportu, w którym wytłumaczymy Ci wszystkie istotne kwestie dotyczące pozycjonowania
  5. Zdobytą wiedzę będziesz mógł wykorzystać samodzielnie do optymalizacji sklepu

Sprzedawaj więcej dzięki audytowi konta Google Ads

Kolejnym elementem, którego audyt warto przeprowadzi jest Twoje konto Google Ads. Twoje kampanie mogą być nie w pełni zoptymalizowane. Jeśli stworzyłeś je samodzielnie lub zleciłeś ich optymalizację agencji zewnętrznej, a mimo to nie przynoszą one efektów, warto głębiej się nad nimi pochylić. Być może marnujesz swoje pieniądze, bo potencjał Google Ads nie jest pełni wykorzystywany w. Reklamy mogą kierowane być do nieodpowiednich odbiorców, którzy klikają, ale od razu opuszczają sklep - przepalając tylko Twoje środki. Być może agencji zewnętrznej, która stworzyła dla Ciebie adsy, nie interesowała poprawna optymalizacja stawek i kierowanie na odpowiednie lokalizacje. Nasz audyt konta Google Ads pomoże Ci wyeliminować błędy, które uniemożliwiają większą sprzedaż Twojego sklepu.

  1. Powiemy Ci czy Twoje konto Ads zostało zoptymalizowane z należytą dokładnością.
  2. Wskażemy miejsca, w których Twój budżet paruje nie dając zadowalających efektów
  3. Podpowiemy jak tworzyć reklamy, które sprzedają i na co musisz zwrócić szczególną uwagę, aby docierały do odbiorców, na których Ci zależy
  4. Cały audyt otrzymasz w formie przejrzystego raportu, w którym wytłumaczymy Ci wszystkie istotne kwestie dotyczące reklam Google Ads
  5. Zdobytą wiedzę będziesz mógł wykorzystać samodzielnie do optymalizacji reklam sklepu

Audyt User Experience sklepu? Koniecznie o niego zadbaj!

Kontakt z witryną Twojego sklepu powinien być dla klienta czystą przyjemnością. Użytkownik powinien bez żadnych problemów znaleźć interesujący produkt, wrzucić go do koszyka, opłacić i spokojnie czekać na dostawę. Cały proces nie jest jednak tak prosty jak mogłoby się to wydawać. Po drodze klient może natrafić momenty utrudniające mu poruszanie się w Twoim sklepie. Prowadząc e-sklep możesz o nich nawet nie wiedzieć. Audyt UX sklepu internetowego pomoże poznać i wyeliminować kłody rzucane pod nogi klientów, a tym samym przyczyni się do wzrostu współczynnika zakupów.

  1. Przedstawimy Ci czy nawigacja Twojego sklepu rzeczywiście sprzyja pozytywnym doświadczeniom klienta
  2. Pokażemy Ci, których element brakuje, a które mogą podnieść przyjemność korzystania z witryny.
  3. Wskażemy co może męczyć klienta podczas korzystania ze sklepu i utrudniać proces zakupowy
  4. Cały audyt otrzymasz w formie przejrzystego raportu, w którym wytłumaczymy Ci wszystkie istotne kwestie dotyczące UX sklepu
  5. Zdobytą wiedzę będziesz mógł wykorzystać samodzielnie do optymalizacji UX sklepu

Audytuj działania konkurencji

Konkurencja nie śpi, i czeka na Twoje potknięcie. To uniwersalne prawo obowiązuje niezależnie od branży, w której działasz. Aby móc odnieść sukces sprzedażowy, musisz w każdym momencie obserwować działania Twoich rywali. W przeciwnym wypadku w wyścigu o klienta, zobaczysz tylko szybko znikające plecy. Co pomoże Ci poznać ich strategię i odpowiednio na nią reagować? Kompleksowy audyt konkurencji. Gdy poznasz karty Twoich rywali, odpowiesz na ich działania. W Twoich rękach znajdzie się Poker Królewski, a u nich marna para dziesiątek. Zgarnij ze stołu całą pulę.

  1. Pokażemy Ci jakimi kanałami Twoja konkurencja dociera do potencjalnych klientów i jak ich oferta widoczna jest na rynku. 
  2. Poznasz na jakich rozwiązaniach opiera się ich strategia i marketing e-commerce
  3. Wskażemy Ci, które elementy pozwalają im wyróżniać się w branży
  4. Cały audyt otrzymasz w formie przejrzystego raportu, z którego dowiesz się o działaniach Twojej konkurencji
  5. Zdobytą wiedzę będziesz mógł wykorzystać samodzielnie do wyróżnienia się w branży

Porozmawiajmy o twoim marketingu

Dzwonię w sprawie nowej usługi
Proszę o kontakt
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności

7 głównych korzyści płynących dla ciebie
ze współpracy z Exelmedia

  1. Elastyczna umowa. 3 miesiące próbne, później decydujesz ile chcesz współpracować.
  2. Nauczymy Cię sprzedawać. Masz pytania? Wytłumaczymy wszystko prostym językiem.
  3. Rentowność Twojego sklepu po 3 miesiącach działań. Przy odpowiednim budżecie urentownimy Twój sklep internetowy w kwartał..
  4. Czytelne raporty z wykonanych prac. Monitorujesz na bieżąco postępy prac.
  5. Jesteśmy Partnerem Google. Łączny obsługiwany przez nas budżet miesięczny kampanii reklamowych to ponad 250.000 zł.
  6. E-commerce od A do Z. Od strategii wdrożenia, marketingu, do zarządzania procesami sprzedażowymi.
  7. Jesteśmy praktykami. Zarządzamy swoimi sklepami internetowymi z milionowymi obrotami.
Więcej o exelmedia

Skontaktuj się z nami

Dzwonię w sprawie nowej usługi
Proszę o kontakt
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.