E-mail marketing dla sklepów internetowych

E-mail marketing dla sklepów internetowych

Gromadzisz w bazie swojego sklepu internetowe adresy mailowe klientów, ale w ogóle ich nie wykorzystujesz? Siadaj, pała! Regularne i wysokiej jakości newslettery w Twoim sklepie to sposób na zbudowanie dobrej i trwałej relacji z Twoimi klientami. Pomagają one także podnieść współczynników zakupów e-commerce. Wejdź w świat e-mail marketingu i zobacz co możesz z nim zdziałać.

Dlaczego powinieneś wykorzystywać e-mail marketing w swoim sklepie internetowym?

Zbierasz do bazy Twojego sklepu adresy e-mail klientów, ale w ogóle z nich nie korzystasz? Siadaj, pała! Wysyłanie regularnych i wysokiej jakości newsletterów, to klucz do budowania dobrych relacji z klientami. Z ich pomocą możesz informować ich o bieżących akcjach w Twoim sklepie, czy też dostarczać użytkownikom jako pierwszym wieści o super rabatach. Dobrze wykorzystywany e-mail marketing pomoże podnieść współczynników sprzedaż e-commerce, a to umożliwi Ci ciągły rozwój twojego biznesu

Wejdź w świat e-mail marketingu i zobacz co możesz z nim zdziałać.

Co zyskujesz wykorzystując e-mail marketing w swoim sklep internetowym?

  1. Docierasz bezpośrednio do osób, które zapisały się na newsletter, czyli do tych, których są zainteresowani Twoją ofertą.
  2. Dzięki regularnym i spersonalizowanym wiadomościom e-mail, budujesz dobrą relację z klientami, którzy chętnie będą do Ciebie wracać.
  3. Informujesz zapisane do newslettera osoby, o przygotowanych przez Ciebie rabatach i innych akcjach, a to przyczynia się do wzrostu Twojej sprzedaży.
  4. Wysyłasz wiadomości, których koszt jest niewielki, a skuteczność wysoka.
  5. Oszczędzasz pieniądze, a Twój zwrot z inwestycji cały czas rośnie.
  6. Nie musisz wysyłać wiadomości ręcznie, wszystko dzieje się automatycznie, za sprawą specjalnego systemu do e-mail marketingu.
  7. Nie tracisz swojego cennego czasu, a Twoje wiadomości nie są kwalifikowane jako spam.
  8. Analizujesz skuteczność wysyłanych wiadomości, co pozwala Ci lepiej poznać Twoich klientów.

Jak zadbamy e-mail marketing dla Twojego sklepu?

  1. Stworzymy dla Ciebie profesjonalne wiadomości e-mail, abyś nie musiał się niczym martwić.
  2. Przygotujemy angażujące wiadomości, które pomogą Ci budować relację z Twoimi klientami.
  3. Zajmiemy się konfiguracją systemu do e-mail marketingu, przez co nie będziesz musiał martwić się technicznymi szczegółami.
  4. Zaopiekujemy się wysyłką wiadomości w wyznaczonym terminie, po to byś mógł zająć się rozwojem Twojego biznesu.
  5. Pomożemy Ci mierzyć skuteczność wysyłanych e-maili, w wyniku czego lepiej poznasz swoich klientów.

Porozmawiajmy o twoim marketingu

Dzwonię w sprawie nowej usługi
Proszę o kontakt
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności

7 głównych korzyści płynących dla ciebie
ze współpracy z Exelmedia

  1. Elastyczna umowa. 3 miesiące próbne, później decydujesz ile chcesz współpracować.
  2. Nauczymy Cię sprzedawać. Masz pytania? Wytłumaczymy wszystko prostym językiem.
  3. Rentowność Twojego sklepu po 3 miesiącach działań. Przy odpowiednim budżecie urentownimy Twój sklep internetowy w kwartał..
  4. Czytelne raporty z wykonanych prac. Monitorujesz na bieżąco postępy prac.
  5. Jesteśmy Partnerem Google. Łączny obsługiwany przez nas budżet miesięczny kampanii reklamowych to ponad 250.000 zł.
  6. E-commerce od A do Z. Od strategii wdrożenia, marketingu, do zarządzania procesami sprzedażowymi.
  7. Jesteśmy praktykami. Zarządzamy swoimi sklepami internetowymi z milionowymi obrotami.
Więcej o exelmedia

Skontaktuj się z nami

Dzwonię w sprawie nowej usługi
Proszę o kontakt
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.