Ecopako.com - Kartony i opakowania

Ecopako.com to sklep, który oferuje kartony, opakowania i pudełka różnego rodzaju. Sklep skierowany jest głównie dla firm. W ramach swojej działalności Ecopako.com oferuje gotowe produkty, które są dostępne na sklepie oraz realizuje indywidualne zamówienia. Ważnym elementem tej branży jest sezonowość. Największy popyt na produkty przypada na ostatni kwartał roku czyli październik - listopad - grudzień.

Skontaktuj się z nami

Dzwonię w sprawie nowej usługi
Proszę o kontakt
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności

1. Profil Klienta:

ecopako.com to sklep, który oferuje kartony, opakowania i pudełka różnego rodzaju. Sklep skierowany jest głównie dla firm. W ramach swojej działalności Ecopako.com oferuje gotowe produkty, które są dostępne na sklepie oraz realizuje indywidualne zamówienia. Ważnym  elementem tej branży jest sezonowość. Największy popyt na produkty przypada na ostatni kwartał roku czyli październik - listopad - grudzień.

2. Zakres działań:

  • Analiza konkurencji
  • Analiza użytkowników odwiedzających stronę
  • Research słów kluczowych
  • Zoptymalizowanie produktów dla pliku produktowego w Google Merchant
  • Kampanie Google Ads w sieci wyszukiwania
  • Kampanie Google Ads w sieci produktowej
  • Wdrożenie remarketingu na stronach partnerskich Google

3. Efekty Współpracy"

Pracę z ecopako.com rozpoczeliśmy połowie roku 2017. Przed rozpoczęciem najintensywniejszego okresu w sezonie dla tej branży, dokonaliśmy analizy konkurencji oraz zachowań użytkowników, którzy odwiedzali stronę aby dokładnie określić dokładny profil klienta.Kampanie Google Ads zostały dokładnie zaplanowane, opierając się na trendach panujących w branży. Aby uzyskać jak najlepszy efekty wprowadziliśmy wszystkie rodzaje kampanii Google Ads: w sieci wyszukiwania, w sieci produktowej oraz remarketing produktowy w sieci reklamowej Google. W okresie sprzedażowym kampanie były pod stałym monitoringiem i na bieżąco zoptymalizowane. Ostateczny wynik kampanii w tej okresie to: 1,95% współczynnik e-commerce oraz wygenerowane przychody na poziomie 7 985,60 zł (50% marża) przy wydaniu tylko 1000 zł przez trzy miesiące.

Reasumując, nie trzeba dużych budżetów aby kampania była skuteczna i nastąpił duży zwrot z inwestycji.

Dane z Google Analytics od 1.10.2017 - 31.12.2017

Obecnie trwa sezon - opis case study z 2018 zostanie opublikowany po zakończeniu sezonu w styczniu 2019.

Zobacz więcej pozycji

Porozmawiajmy o twoim marketingu

Dzwonię w sprawie nowej usługi
Proszę o kontakt
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.