Kampanie eksportowe Google Ads (AdWords)

Chcesz promować swoją firmę za granicą? To żaden problem! Oferujemy kampanię zagraniczną AdWords skierowaną do osób z krajów posługujących się językiem angielskim, niemieckim, hiszpańskim oraz francuskim. Zdobądź nowych klientów już dziś!

Kampania eksportowa AdWords

Jeżeli Twoim celem jest zwiększenie sprzedaży, bądź promowanie firmy na rynku międzynarodowym to to rozwiązanie jest dla Ciebie! Oferujemy reklamy AdWords skierowane do osób posługujących się językiem angielskim, hiszpański oraz francuskim. Rozwiń swój biznes dzięki reklamie zagranicznej AdWords!

Czy reklama eksportowa AdWords jest dla mnie?

Jeśli chcesz zdobyć klientów z zagranicy to odpowiedź brzmi: TAK! Reklamy będą wyświetlały się osobom z krajów posługujących się językiem angielskim, hiszpańskim oraz francuskim. To niepowtarzalna okazja dla Ciebie. Wejdź ze swoimi produktami oraz usługami na rynek zagraniczny!

Dla kogo Kampania AdWords za granicę?

  • Firmy nastawione na rozwój
  • Firmy planujące sprzedaż produktów i usług za granicą
  • Firmy o szerokim zasięgu
  • Firmy ze średnimi i dużymi budżetami reklamowymi

Co zyskujesz dzięki kampanii eksportowej?

  • Reklamę na rynkach zagranicznych (rynki angielsko-, niemiecko-, hiszpańsko- i francuskojęzyczne)
  • Wszystkie możliwości reklamy Google AdWords
  • Reklamę w sieci wyszukiwania
  • Reklamę w sieci reklamowej
  • Reklamę w sieci produktowej
  • Pozyskasz klientów z zagranicy
  • Porady i konsultacje naszego certyfikowanego specjalisty AdWords

Google AdWords - Kampania zagraniczna

Reklama eksportowa Google AdWords to idealne rozwiązanie firm chcących promować swoje produkty i usługi na rynkach zagranicznych. Dzięki możliwościom systemu reklamowego AdWords możemy promować Twoją stronę w postaci reklamy tekstowej lub reklamy obrazkowej prezentując Twoje produkty bezpośrednio w wynikach wyszukiwania osób z innego kraju.

Reklamując stronę internetową poprzez Google AdWords za granicą masz możliwość wyświetlania reklam graficznych w sieci reklamowej Google, która obejmuje miliony witryn w całym Internecie.

Inną z możliwości na zwiększenie zainteresowania Twoją firmą jest reklama usług, bądź produktów w systemie pocztowym Gmail lub przy pomocy reklamy wideo w serwisie YouTube.

Zainteresowany możliwościami reklamy zagranicznej Google AdWords? Poniżej znajdziesz opis każdego typu reklamy dla stron internetowych. Jeśli wolisz porozmawiać zadzwoń, a my wyjaśnimy wszystkie niejasności!

Rodzaje reklamy eksportowej Google AdWords

Sieć wyszukiwania Google AdWords

Reklama w sieci wyszukiwania to rodzaj reklamy tekstowej, która wyświetla się w odpowiedzi na zapytanie użytkownika. Jest wyświetlana w postaci tzw. linków sponsorowanych. Twoje reklamy wyświetlimy na rynkach zagranicznych, w takich język jak angielski, hiszpański, czy francuski.

Sieć wyszukiwania to przede wszystkim miliony odsłon dziennie i tysiące potencjalnych klientów z całego świata. Sieć ta obejmuje również partnerów korzystających z silnika wyszukiwania Google.

Kampania eksportowa AdWords w Sieci Reklamowej (GDN)

Reklama zagraniczna AdWords w sieci reklamowej to graficzna forma reklamy Twojej firmy. Reklamy graficzne są tematycznie dopasowane do serwisów, na których zostaną wyświetlone. Dzięki temu docieramy do większej liczby osób z potencjalnie zainteresowanych naszymi produktami, czy usługami.

Prezentując reklamę w serwisach powiązanych tematycznie z Twoja firmą, zyskujesz większe zainteresowanie oraz możliwość sprzedaży Twoich usług, bądź produktów. Reklama w sieci reklamowej to źródło jakościowych wejść na Twoją witrynę!

Google AdWords PLA – Product Listing Ads

Kampania produktowa Google AdWords bazuje na listach produktów w Twoim sklepie internetowym. Użytkownik szukając produktów w internecie otrzymuje reklamę, która zawiera zdjęcie, nazwę produktu, nazwę sprzedawcy oraz cenę poszukiwanego produktu.

Dzięki kampanii eksportowej możesz ruszyć ze sprzedażą produktów do wybranego kraju, bądź szeregu krajów posługujących się danym językiem. Exelmedia obsługuje rynki angielsko-, hiszpańsko- oraz francuskojęzyczne.

Kampania produktowa w sieci reklamowej Google

Dzięki tym reklamom użytkownik zobaczy zdjęcia Twoich produktów na stronach należących do sieci reklamowej Google, między innymi YouTube, portale informacyjne, fora internetowe.

Potęga tego typu kampanii jest możliwość osadzenia reklamy w kontekście strony, co wraz z wykorzystaniem remakretingu co zwiększa szansę konwersji w Twoim sklepie internetowym.

Reklama YouTube Video za granicę

Kampanie reklamowe z treściami wideo w portalu YouTube.com, a także w serwisach wyświetlających filmy z YouTube. To doskonałe narzędzie reklamy i zwiększenia rozpoznawalności Twojego sklepu internetowego, bądź strony internetowej!

YouTube jest drugą co do wielkości wyszukiwarką, zaraz po Google. Co za tym idzie, nasza reklama dociera do dużego grona osób potencjalnie zainteresowanych naszymi usługami. Internauci chętnie oglądają treści video, co jest naszą szansą na zyskanie popularności!

Kampanie zagraniczne AdWords na Gmail

AdWords Gmail Sponsored Promotions to reklama Twojej firmy bezpośrednio w skrzynce pocztowej Gmail użytkowników z wybranego kraju.

Kampania GSP sprawdza się najlepiej w:

  • Budowaniu świadomości marki oraz zwiększaniu przywiązania do marki
  • Zwiększaniu zainteresowania grupy odbiorców
  • Generowaniu bezpośredniej sprzedaży
  • Wykorzystując specjalny format reklamowy reklama-zwiastun, zapewniasz maksimum dostępnej powierzchni reklamowej dla swoich usług lub produktów.

Pytania i odpowiedzi dotyczące Kampanii eksportowych AdWords

Dlaczego nie zaleca się prowadzenia kampanii Adwords bez wiedzy i doświadczenia?

Odpowiedź jest prosta: chodzi o Twoje pieniądze! Każde kliknięcie kosztuję i nieumiejętne prowadzenie kampanii Adwords, jest albo nieopłacalne, albo bardzo drogie.

Każda kampania prowadzona przez amatora (osobę, która nie posiada certyfikatu Google Adwords, potwierdzającego jej wiedzę i umiejętności), może i musi być zoptymalizowana!

Pamiętaj też, że w kampanii Adwords (jak w każdym przypadku działań promocyjnych w internecie), konieczna jest ciągła analiza sytuacji i doskonalenie rozwiązań.

Dlatego też zazwyczaj nie jest dobrym pomysłem prowadzenie kampanii we własnym zakresie…

Jaki budżet muszę przeznaczyć na kampanię reklamową?

Na pytanie o budżet pada zawsze odpowiedź to zależy :) Na wielkość budżetu wpływa wiele czynników, które należy rozważyć prowadząc kampanię reklamową. Należałoby odwrócić pytanie i zapytać, a na jak duży budżet możesz sobie pozwolić? Jeśli znasz odpowiedź, to wtedy dopasujemy strategię kampanii tak by jak najefektywniej go wykorzystać.

Jak sprawdzić czy moja reklama Adwords jest w danym momencie aktywna?

Jeśli już sprawdzasz czy reklama jest wyświetlana na daną frazę, korzystaj tylko z narzędzia podglądu reklam Adwords:

https://adwords.google.pl/d/AdPreview/?__u=1000000000&__c=1000000000

Dzięki temu nie pogarszasz parametrów swojej kampanii reklamowej.

Pamiętaj o odpowiedniej konfiguracji narzędzia!

Porozmawiajmy o twoim marketingu

Dzwonię w sprawie nowej usługi
Proszę o kontakt
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności

7 głównych korzyści płynących dla ciebie
ze współpracy z Exelmedia

  1. Elastyczna umowa. 3 miesiące próbne, później decydujesz ile chcesz współpracować.
  2. Wsparcie indywidualnego opiekuna. Masz pytania? Wytłumaczymy wszystko prostym językiem.
  3. 7 dni na zwiększenie widoczności w wyszukiwarce. Ciesz się natychmiastowymi rezultatami zwiększenia ruchu.
  4. Czytelne raporty z wykonanych prac. Monitorujesz na bieżąco postępy prac.
  5. Jesteśmy Partnerem Google. Łączny obsługiwany przez nas budżet miesięczny kampanii reklamowych to ponad 250.000 zł.
  6. Agencja 360 dzięki współpracy partnerskiej. Potrzebujesz więcej usług? Nasi partnerzy służą pomocą.
  7. 10 lat doświadczenia i setki przeprowadzonych kampanii. Nie kupujesz kota w worku, tylko nasze doświadczenie i wiedzę zdobywaną latami.
Więcej o exelmedia

Skontaktuj się z nami

Dzwonię w sprawie nowej usługi
Proszę o kontakt
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.