Linki sponsorowane Google AdWords

Reklama w wyszukiwarce jest elastyczna – reklamodawca wybiera początek i koniec emisji, może przerwać emisję w dowolnym momencie. Komunikat reklamowy dociera tylko do właściwych osób, co w istotny sposób zwiększa opłacalność reklamy.

Skontaktuj się z nami

Dzwonię w sprawie nowej usługi
Proszę o kontakt
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności

Reklama w wyszukiwarce jest elastyczna – reklamodawca wybiera początek i koniec emisji, może przerwać emisję w dowolnym momencie. Komunikat reklamowy dociera tylko do właściwych osób, co w istotny sposób zwiększa opłacalność reklamy.

Co to jest Google AdWords (linki sponsorowane)?

  • Google Adwords to system reklamy przez Internet.
  • Charakteryzuje się najwyższym wskaźnikiem ROI (zwrot z inwestycji) ze wszystkich typów nośników reklamowych.
  • W niedługim czasie konieczność – Internet jest w tej chwili najbardziej dynamicznie rozwijającym się medium reklamowym.

Cechy reklamy w Google AdWords:

  • Pełna kontrola nad kampanią (włączamy, wyłączamy kampanię kiedy chcemy – bez żadnych konsekwencji). Możemy reklamować się np. w ściśle określonych dniach i godzinach tygodnia.
  • Płacimy tylko za efekt (kliknięcie) – tyle ile osób przez kliknięcie wejdzie na naszą stronę, taką kwotę zapłacimy – proste!
  • Precyzja reklamy – dokładne pozycjonowanie fraz spełniających nasze kryteria wyszukiwania. To my wybieramy na jakie słowa lub frazy pojawiać się będzie nasza reklama w wynikach wyszukiwania.
  • Pełna kontrola kosztów – to my decydujemy ile chcemy wydać w miesiącu, tygodniu, a nawet w czasie jednego dnia.
  • Mierzalność efektów reklamy – dzięki integracji reklamy Google AdWords z systemem statystyk Google Analytics wiemy prawie wszystko o naszym potencjalnym kliencie i skuteczności reklamy.
  • Brak ograniczeń terytorialnych – możesz reklamować się w Polsce, Europie i na całym świecie!

Jakie wstępne informacje mam przygotować na rozmowę w sprawie reklamy ?

Zamówienie reklamy w naszej firmie poprzedza rozmowa informacyjna, która dotyczy m.in.:

  • Adresu strony www której reklama ma dotyczyć.
  • Planowanego budżetu – ile jesteś w stanie wydać miesięcznie na tą formę reklamy ?
  • Okresu prowadzenia kampanii reklamowej – reklama ciągła lub sezonowa ?
  • Terytorium prowadzenia kampanii (województwo, kraj, zagranica, dowolny obszar).
  • Listy słów kluczowych – proponowane słowa lub frazy.

Po spotkaniu przygotowujemy kompletny brief Twojej kampanii reklamowej.

Co otrzymuje współpracując z Exelmedia?

Oprócz pewności, że Twoją kampanią zarządzają wykwalifikowani specjaliści, otrzymujesz:

  • Pełne wsparcie merytoryczne w okresie prowadzenia kampanii.
  • Stały nadzór stawek za „kliknięcia”, adekwatnie do wybranej przez Ciebie strategii.
  • Codzienną optymalizacje Twojej kampanii polegającą na systematycznym zwiększaniu jej rentowności i efektywności.
  • Zmiany treści reklam i dodawanie nowych słów kluczowych.
  • Tygodniowe raporty ogólne i szczegółowe raporty miesięczne prosto na Twoją skrzynkę.
  • Nowych klientów na swojej stronie internetowej – zyski z reklamy!
  • Co chcesz zyskać reklamując się w Google czyli Twoja strategia…

Porozmawiajmy o twoim marketingu

Dzwonię w sprawie nowej usługi
Proszę o kontakt
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.