Jak sprzedawać w branży dziecięcej w Google - prezencja Kids Time 2021
E-commerce - jak sprzedawać w Internecie?
Chcesz uzyskać więcej informacji? Umów się na bezpłatne konsultacje i porozmawiaj z nami o rozwoju Twojego biznesu w sieci
Chcę rozwinąć swój biznes w sieci. Dzwonię do Was! 510 442 282"Branża dziecięca" - okładka styczeń 2022 z twórcą sklepu Tulisie.pl, CEO Exelmedia.pl - Marcin Atamańczuk
Specjalizujemy się w SEO i Google Ads dla branży dziecięcej
Exelmedia, jako firma specjalizująca się w marketingu internetowego i e-commerce posiada także własny sklep online. Jest nim sklep internetowy na platformie Shoper - Tulisie.pl. W jego asortymencie dostępne są nosidełka i chusty dla dzieci oraz akcesoria i inne produkty dla najmłodszych. Sklep Tulisie.pl nakierunkowany jest na rodziców z dziećmi w wieku od 0 do 4 lat, jednak posiada on także bogatą ofertę dla rodziców ze starszymi dziećmi. Dużym atutem sklepu jest to, że współpracuje on z najlepszymi producentami nosidełek i akcesoriów dziecięcych, zarówno z Polski, jak i innych krajów. Do partnerów Tulisiów należą m.in.: Isara, Tula, LennyLamb, Zaffiro, Kavka, Kinderkraft, Babylonia, Fidella, REER, TickiT czy BIBS. Sama firma Exelmedia posiada ponad 10 letnie doświadczenie w branży e-commerce, a sklep internetowy Shoper Tulisie.pl z sukcesami działa od ponad 4 lat.
Zakres działań marketingowych
Stworzenie strategii marketingowej dla sklepu Shoper
Prowadzimy skuteczny marketing Shoper, który pomaga w pozyskiwaniu nowych klientów, zwiększeniu sprzedaży, a w efekcie czego – uzyskaniu coraz to wyższych zysków. Zajmujemy się kompleksowym rozwojem sklepu online, poprzez optymalizację pozycjonowania SEO Shoper, Google Ads Shoper czy optymalizację techniczną Shoper. Content marketingowy zgodnego z zasadami SEO na podstrony serwis W ramach content marketingu Shoper dla sklepu Tulisie.pl zajmujemy się tworzeniem wartościowych treści, które są precyzyjne dostosowane do ich odbiorców, w tym przypadku rodziców z małymi dziećmi. Content, który tworzymy wyróżnia się na tle konkurencji i pomaga w bezpośrednim dotarciu do konkretnych klientów.
Content marketingowy zgodnego z zasadami SEO na podstrony serwis
W ramach content marketingu Shoper dla sklepu Tulisie.pl zajmujemy się tworzeniem wartościowych treści, które są precyzyjne dostosowane do ich odbiorców, w tym przypadku rodziców z małymi dziećmi. Content, który tworzymy wyróżnia się na tle konkurencji i pomaga w bezpośrednim dotarciu do konkretnych klientów.
Całościowa optymalizacja sklepu Shoper przez pozycjonowanie SEO
Jednym z kluczowych aspektów naszej pracy jest efektowne pozycjonowanie Shoper SEO. Dzięki oryginalnej i odpowiednio przeprowadzonej optymalizacji SEO Shoper sklep Tulisie.pl jest jednym z lepiej widocznych e-sklepów z branży dziecięcej w wyszukiwarkach. Jesteśmy także na topowej pozycji w Google, jeśli chodzi o naszą główną kategorię produktów, którymi są nosidełka dziecięce. Doskonale prezentuje to potęgę pozycjonowania SEO dla sklepów Shoper.
Optymalizacja techniczna SEO
Oprócz optymalizacji SEO prowadzimy również pełną optymalizację techniczną Shoper, której celem jest wyeliminowanie wszystkich nieprawidłowości technicznych w sklepie internetowym. Skutecznie usuwamy wszelkie błędy, w tym także te niewidoczne dla oka.
Link building
Nasze działania skupiamy też na link buildingu dla sklepu Shoper, zwanym również linkowaniem. Proces ten jest jednym z elementów pozycjonowania sklepu Shoper, a jego głównym celem jest pozyskanie odnośników do naszego sklepu z innych witryn.
Chcesz uzyskać więcej informacji? Umów się na bezpłatne konsultacje i porozmawiaj z nami o rozwoju Twojego biznesu w sieci
Chcę rozwinąć swój biznes w sieci. Dzwonię do Was! 510 442 282Case study naszych działań - Tulisie.pl
Prowadzenie sklepu internetowego, a tym bardziej osiąganie zadowalających wyników i utrzymywanie się w czołówce wyszukiwarki wymaga niezwykle wytężonej pracy i poświęcaniu jej wielu godzin każdego dnia. Początkowo może to wydawać się procesem skomplikowanym i niemalże niewykonalnym, jednak Tulisie od samego powstania prowadzone były przez najlepszych specjalistów od marketingu internetowego i e-commerce. Już w trakcie pierwszych dwóch miesięcy od założenia sklepu, jego witryna była w pełni zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki Google.
W dalszej kolejności uwaga została skoncentrowana na tworzeniu wartościowych treści (contentu), optymalizowaniu ich pod kątem SEO Shoper, a także budowaniu linkowania wewnętrznego, zewnętrznego czy poprawie meta tagów. Ciężka praca bardzo szybko zaowocowała doskonałymi wynikami w postaci wzrostu widoczności sklepu w Google, zwiększeniu ruchu na stronie, większą liczbą klientów, poprawie sprzedaży i uzyskaniu większych zysków. Efekty te z miesiąca na miesiąc nadal się rozwijały i do tej pory stale notujemy coraz to lepsze wyniki. W roku 2019 wzmacniane były nasze działania z lat poprzednich. a dodatkowo rozwinięto nowe sposoby dotarcia i pozyskania klientów. Sklep Tulisie widoczny jest teraz także na najpopularniejszych marketplace'ach jak: Allegro, Ebay, EMAG i Empik. Nowe kanały umożliwiają przedstawienie oferty klientom, którzy za pomocą tych platform szukają dla siebie interesujących produktów.
W roku 2019 nawiązaliśmy także współpracę z influencerami i doradcami noszenia działającymi w branży dziecięcej. Całość prowadzonych działań umożliwia pokazanie oferty sklep klientom w różnych punktach styku, co przekłada się bezpośrednio na zwiększenie sprzedaży produktów. Podobnie w roku 2020 zaczęliśmy udoskonalać nasze działania, by wprowadzić Tulisie.pl w czołówkę wyszukiwarek. Na bieżąco odświeżamy treści i dostosowujemy je do aktualnie panujących trendów. Skrupulatnie rozwijamy również naszą ofertę na wspomnianych wcześniej marketplace’ach i portalach aukcyjnych, dzięki czemu stale powiększamy grono klientów. Chcieliśmy także sprawić, aby nasza oferta była interesująca dla większej liczby osób, więc rozszerzyliśmy asortyment sklepu Tulisie. Na ten moment posiadamy bardzo szeroki wybór, zarówno sprzętów do noszenia dzieci, jak i akcesoriów do karmienia, pielęgnacji czy zabawy, ale również zabezpieczenia przed dziećmi i wiele innych. Tulisie stały się sklepem nie tylko dla rodziców niemowlaków, ale również dla rodziców starszych dzieci. Nasza nieustanna praca i starania wszystkich pracowników sprawiły, że sklep Tulisie widocznie się rozwijał i coraz mocniej konkurował z innymi sklepami.
Za duży sukces możemy uznać rok 2021, w którym nasze wyniki SEO Shoper oraz pozycja w wyszukiwarkach poszybowały w górę. Zanotowaliśmy dwukrotnie lepsze efekty niż w poprzednich latach, co stanowi najlepsze potwierdzenie tego, że ciężka praca i inwestycja w pozycjonowanie SEO sklepu Shoper, a następnie skrupulatna optymalizacja SEO jest procesem jak najbardziej opłacalnym. Jeśli przeanalizujemy raporty Senuto z roku 2020 i 2021 od razu można zauważyć jak duży skok zanotował sklep Tulisie.pl. Jest to widoczne zarówno w przypadku rankingu top 3, top 10 czy top 50 – Tulisie bez przerwy się rozwijają i wyprzedzają kolejnych konkurentów.
Tulisie Case Study 2021
Widoczność według SENUTO - TOP3
Widoczność według SENUTO - TOP 10
Widoczność według SENUTO - TOP50