Case Study
MANIFEST EXELMEDIA
Naszą misją jest prowadzić usługi SEO/ADS na uczciwych zasadach.
Naszym postępowaniem przywracamy radość z prowadzenia marketingu dla wszystkich jego beneficjentów.
U nas kluczowe jest Twoje bezpieczeństwo biznesowe i zadowolenie z każdego aspektu usługi, począwszy od samych usług SEO/ADS a kończywszy na partnerskiej obsłudze.
Nie podpisujemy umów na lata, nie związujemy Ciebie karami czy innymi zabiegami, które rzutują na partnerską współpracę.
Jesteśmy butikową agencją, która czerpie satysfakcje z sukcesów swoich partnerów, współpracując z nimi przez lata.
Działasz z praktykami e-commerce, bo przez lata prowadziliśmy swój sklep internetowy, dlatego też możesz czerpać nie tylko z naszej wiedzy branżowej, ale też wieloletniego doświadczenia.
Jesteśmy patronem akcji społecznej #nabiciwseo, w której pomagamy uniknąć negatywnych doświadczeń związanych z usługami SEO/ADS.
Zapraszamy do partnerskiej współpracy z
EXELMEDIA® - Przywracamy radość z prowadzenia marketingu SEO/ADS na UCZCIWYCH ZASADACH
NASZ ZESPÓŁ:
Marcin Atamańczuk
CEO - Kreator i pomysłodawca
Doświadczenie zdobywał w dziale analiz reklamy prasowej w grupie Media Regionalne. Absolwent MBA, trener biznesu. Od 2008 roku rozwija swoją pasję jaką jest marketing internetowy. Jego ulubionym tematem jest reklama w wyszukiwarkach i zwiększanie konwersji w e-commerce. Przez lata swojej pracy wypromował dziesiątki firm w Internecie. Obecnie zajmuję się doradztwem, opracowywaniem i wdrażaniem strategii marketingowej w Internecie. Szkoli z marketingu internetowego zarówno firmy jak i przyszłych pracowników, prowadząc zajęcia ze studentami.
Paweł Oleś
Dyrektor Generalny Agencji
Jego domena to “konsekwentny rozwój”. Z związku z tym jest na bieżąco z wszystkimi trendami i zmianami zachodzącymi w świecie SEO i Google Ads. Ma za sobą szkolenia u najlepszych specjalistów w Polsce z zakresu SEO, Google Ads czy Google Analytics.
Zwolennik SXO (Search Experience Optimization). Główną domeną specjalizacji jest E-commerce. Łączy różne kanały promocji i sprzedaży w sieci, gdyż tylko sprzedaż na wielu płaszczyznach, wraz z analizą zachowań użytkownika na stronie, umożliwia sukces danego podmiotu w internecie. W firmie odpowiada za działania operacyjne i koordynowanie pracy poszczególnych osób oraz wdrażanie najnowszych rozwiązań SEO i Ads.
Zasadę konsekwentnego rozwoju wdraża w życiu codziennym po przez trening siłowy, aerobowy oraz spacery z rodziną i psem.
Jan Maciaszek
Specjalista SEO/ADS
Swoją przygodę z pozycjonowaniem SEO i branżą e-commerce rozpoczął od praktyk w naszej firmie na stanowisku copywritera. Obecnie Janek odpowiada za kompleksowe prowadzenie działań SEO, ze szczególnym uwzględnieniem kreacji i optymalizacji treści na stronach internetowych, oraz za tworzenie i optymalizację kampanii reklamowych Google ADS.
Dzięki swojemu zaangażowaniu i pasji Janek stanowi cenny zasób w dziale SEO, nieustannie dążąc do doskonalenia swoich umiejętności oraz przynoszenia innowacyjnych rozwiązań w obszarze pozycjonowania.
Prywatnie pasjonat dobrej kuchni i sportu, który każdą wolną chwilę stara się spędzić aktywnie, m.in. spacerując w obstawie dwóch walecznych maltańczyków.
Paweł Wencel
Front End Developer, Specjalista SEO
Paweł to człowiek wielu talentów z zacięciem do ulepszania procesów oraz misją naprawiania wszystkich przeszkód na drodze do indeksacji Twojego serwisu internetowego. W firmie przewodzi działowi automatyzacji w SEO i e-commerce, a jego rozwiązania programistyczne oszczędzają masę monet nam i naszym partnerom.
Jego pasja do technologii i innowacji sprawia, że nieustannie poszukuje nowych sposobów na optymalizację działań i zwiększenie efektywności. Paweł nie boi się wyzwań i zawsze dąży do perfekcji w każdym projekcie, którym się zajmuje.
Prywatnie pasjonat dobrego jedzenia przygotowanego własnoręcznie (niejeden restaurator się chowa) oraz przedsiębiorca z żyłką efektywnego sprzedawcy.
Adam Siuchniński
Copywriter, Specjalista SEO
Z content marketingiem oraz link buildingiem związany od ponad 7 lat. W tym czasie dokonał korekty, weryfikacji i optymalizacji lub po prostu stworzył od zera tysiące artykułów bądź opisów na przeróżne tematy. Jest na bieżąco z rozwojem AI, dzięki czemu generuje więcej tekstów (w różnych językach) niż kiedykolwiek wcześniej, przy jednoczesnym utrzymaniu ich jakości na stałym poziomie.
Nieobca jest mu rekrutacja i zarządzanie grupą copywriterów oraz kontakt z klientem. Zajmuje się także audytem oraz publikacją treści zarówno na wewnętrznych, jak i zewnętrznych portalach.
W wolnej chwili znajdziesz go na seansie saunowym lub z dobrą książką na plaży.