
POZNAJ HISTORIĘ O SOBIE I ZOBACZ JAK MOŻEMY CI POMÓC.
Odkrywca – nie chodzi utartymi ścieżkami, czerpie radość ze swojej podróży
Jako właściciel firmy wyruszasz w daleką podróż, pełną niebezpieczeństw i przeciwności losu. Znamy Twoje bolączki i troski – podatki, głupie przepisy, niekompetentni pracownicy, brak klientów. No właśnie: KLIENCI. Żaden biznes nie przetrwa i nie rozwinie się bez lojalnych i nowych klientów. A gdzie jest ich najwięcej? W INTERNECIE! Trzeba tylko wiedzieć gdzie szukać i jak przygotować się do długiej wędrówki. Zobacz kto towarzyszyć Ci będzie w tej podróży!
Mędrzec – symbol potęgi naszej wiedzy, którą chętnie się dzielimy
Źródłem naszej potęgi jest wiedza, która cały czas aktualizujemy i poszerzamy. Wiemy jak działa marketing w wyszukiwarkach i na co zwracać uwagę chcąc promować firmę w internecie. Chętnie dzielimy się naszą wiedzą, przekazując Ci najlepsze i sprawdzone rozwiązania.
Czarodziej – symbol potęgi wiedzy, której nie rozumiesz i nie chcesz rozumieć
Wiesz jak w internecie działa zerowy moment prawdy (ZMOT), co jest najważniejsze w pierwszym momencie prawdy (FMOT) i jak zwiększyć lojalność Twojego klienta w drugim momencie prawdy (SMOT)?
Pewnie nie wiesz, ale czarodziej przeprowadzi Twojego klienta przez cały proces decyzyjny, szczęśliwe do celu (czyli do Twojego portfela)!
SPRAWDŹ naszą zasadę 3D Marketingu Internetowego
Dynamika – Dokładność– Doskonałość
Dynamiczni
Istniejemy na rynku od 2008 roku. Przez cały ten czas rozwijamy swoje umiejętności, a zdobyte doświadczenie pomaga nam efektywnie wykonywać pracę dla Was.
Dokładni i efektywni
Nasza misja jest prosta: sprawić, aby zainwestowane pieniądze w marketing, wykorzystać jak najlepiej. Dlatego też zawsze dokładnie wykonujemy swoją pracę z najlepszymi efektami końcowymi. Specjalizujemy się w wąskiej dziedzinie marketingu e-commerce w wyszukiwarkach, dlatego też współpracując z nami, dostajesz aktualną wiedzę i najlepsze rozwiązania.
Doskonali
Wspólna pasja i satysfakcja ludzi tworzących Exelmedia, buduje trwałe i efektywne relacje z naszymi Partnerami. Mamy ambicje by być doskonali w tym co robimy i prowadzić najbardziej efektywny marketing w wyszukiwarkach.
NASZ ZESPÓŁ:
Marcin Atamańczuk
CEO - Kreator i pomysłodawca
Doświadczenie zdobywał w dziale analiz reklamy prasowej w grupie Media Regionalne. Absolwent MBA, trener biznesu. Od 2008 roku rozwija swoją pasję jaką jest marketing internetowy. Jego ulubionym tematem jest reklama w wyszukiwarkach i zwiększanie konwersji w e-commerce. Przez lata swojej pracy wypromował dziesiątki firm w Internecie. Obecnie zajmuję się doradztwem, opracowywaniem i wdrażaniem strategii marketingowej w Internecie. Szkoli z marketingu internetowego zarówno firmy jak i przyszłych pracowników, prowadząc zajęcia ze studentami.
Paweł Oleś
Dyrektor Generalny Agencji
Zwolennik SXO (Search Experience Optimization). Ma za sobą szkolenia u najlepszych specjalistów w w Polsce z zakresu SEO, Google Ads czy Google Analytics. Główną domeną specjalizacji jest E-commerce. Łączy różne kanały promocji i sprzedaży w sieci, gdyż tylko sprzedaż na wielu płaszczyznach, w raz z analizą zachowań użytkownika na stronie, umożliwia sukces danego sklepu w internecie. W firmie odpowiada za działania operacyjne i koordynowanie pracy poszczególnych działów
Rafał Galuska
Manager E-Commerce/Google ADS/Marketing Automation
Wyznawca ciągłego rozwoju i zdecydowany przeciwnik zadowalania się statusem quo. Manager e-commerce naszych sklepów internetowych, któremu ogromną satysfakcję sprawia kreowanie nowych pomysłów, mających odzwierciedlenie w ciągłym wzroście sprzedaży. Do jego głównych zadań należy wprowadzanie nowych zagranicznych marek i koordynowanie ich sprzedaży na rynku polskim. Certyfikowany specjalista Google Ads, SEO Copywriter i osoba odpowiedzialna za Marketing Automation w sklepach klientów. Perfekcjonista w zakresie obsługi klienta w każdym możliwym punkcie styku. Prywatnie miłośnik ostrych, a nawet wściekłych potraw.
Roman Rozenberger
Senior SEO/SEM Specjalist/Facebook Ads
Ekspert nastawiony na wyzwania, realizację zadań i osiąganie konwersji. Specjalizuje się w analityce webowej, zarządzaniem systemami paid search oraz SEO. Szkoli, doradza, konsultuje z zakresu marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Wprowadza ład i porządek w danych, systematyzuje pracę. Edukuje w zakresie reklamy płatnej oraz analityki internetowej. Po godzinach stara się pisać bloga: https://rozenberger.com/
Agata Gryszkiewicz
Asystentka prezesa
Pomaga stale rozwijać ofertę naszych sklepów internetowych. Do pracy zawsze przychodzi z uśmiechem i chęcią do działania. Lubi gdy powierza jej się dużo zadań. Poza pracą studiuje dziennie psychologię społeczną i pogłębia umiejętności w streetworkoucie.
Paweł Wencel
Front-end developer
Legenda głosi, że gdy był małym chłopcem wpadł do garnka pełnego zupy meksykańskiej. Do tego momentu jego organizm uległ przeprogramowaniu. Teraz zawsze podnosząc znużone snem powieki, w oddali czuje zapach zupy, na myśl o której ślini się niczym wściekła suczka rottweilera. Zakodowane elementy stały się ważną częścią jego życia, która ma odzwierciedlenie w pracy zawodowej. Na co dzień zajmuje się programowaniem, optymalizowaniem i udoskonalaniem serwisów klientów od strony technicznej.
Tomasz Sordoń
Front-end developer
Młoda osoba, która kieruje się w życiu stworzoną przez siebie wizją i nieustannie dąży do jej realizacji. Pasjonat e-commerce i wszystkiego co z nim związane. W czasie pracy uwielbia nieustannie wdrażać tajniki sztuki optymalizacji sklepów internetowych i metody ich ulepszania. W wolnej chwili odpręża się podnosząc ciężary. Lubi tatar.