Pozycjonowanie SEO ETSY

Skuteczne pozycjonowanie SEO na Etsy z Exelmedia

Etsy to platforma, która na pewno ma przed sobą obiecującą przyszłość. Już w 2019 roku Etsy posiadało ponad 30 mln aktywnych kupujących, a ich liczba stale rośnie. W związku z tym warto rozwinąć swoją sprzedaż, wykorzystując do tego omawianą platformę Etsy. Aby jednak zrobić to skutecznie – skorzystaj z pomocy specjalistów SEO na Etsy z Exelmedia! Skontaktuj się z nami już dzisiaj!

Chcesz uzyskać więcej informacji? Umów się na bezpłatne konsultacje i porozmawiaj z nami o rozwoju Twojego biznesu w sieci

Chcę rozwinąć swój biznes w sieci. Dzwonię do Was! 519089662

Co wpływa na pozycjonowanie SEO sklepu na Etsy?

Pozycjonowanie SEO na Etsy opiera się na kilku kluczowych elementach:

  • Słowa kluczowe – podobnie jak w przypadku innych wyszukiwarek, również w wyszukiwarce Etsy istotne znaczenie ma odpowiedni dobór fraz kluczowych, na które będą wyświetlać się Twoje oferty.
  • Optymalizacja sklepu Etsy – kolejny znaczący element to optymalizacja poszczególnych elementów Twojego sklepu. Wśród nich największe znaczenie ma stworzenie odpowiedniego tytułu i nazwy sklepu, przygotowanie opisu sklepu, określenie polityki sklepu oraz stworzenie działów sklepu, przypominających klasyczne kategorie w sklepach internetowych.
  • Optymalizacja ofert – następny element wpływający na pozycjonowanie w wyszukiwarce Etsy to optymalizacja poszczególnych ofert. W szczególności chodzi o stworzenie wartościowego opisu i nazw ofert, określenie tagów, kategorii czy atrybutów.
  • Linkowanie – to coś, z czym mamy do czynienia nie tylko na Etsy. Linkowanie zewnętrzne to cenne wsparcie dla pozycjonowania, które doprowadzi użytkowników do Twojego sklepu również z innych stron internetowych.

Co to jest Etsy?

Etsy jest międzynarodową platformą sprzedażową, która umożliwia sprzedawanie różnego rodzaju produktów. Może to być zatem dodatkowe miejsce sprzedaży dla Twojego sklepu internetowego oraz kolejny sposób na zwiększenie sprzedaży i rozwój Twojego e-commerce.

Jak działa Etsy?

Wszystko opiera się na wyszukiwarce Etsy, czyli narzędziu, które umożliwia kupującym wyszukiwanie określonego produktu, na którym im zależy. Po wpisaniu odpowiedniej frazy wyszukiwarka Etsy wyświetla oferty według dwóch wytycznych. Po pierwsze są to oferty dopasowane do wpisanej frazy, które dobierane są na podstawie tytułów ofert, tagów czy kategorii. Po drugie oferty wyświetlają się na podstawie rankingu. Oznacza to, że oferty segregowane są od najbardziej pasujących do tych najmniej dopasowanych do zapytania. Można więc uznać, że wyszukiwarka Etsy niejako przypomina znaną wszystkim wyszukiwarkę Google, a co za tym idzie – można poprawić w niej widność swojego sklepu i ofert poprzez odpowiednie pozycjonowanie SEO w wyszukiwarce Etsy!

Porozmawiajmy o twoim marketingu

Dzwonię w sprawie nowej usługi
Proszę o kontakt
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.