Reklama Google Ads (AdWords) Sklepów internetowych

Sprzedajesz w internecie? Oczekujesz natychmiastowych efektów? Chcesz szybko sprawdzić rynek, na którym będziesz działać? Nie wiesz, które produkty będą najlepiej się sprzedawać? Sprawdź nasz pakiet reklamy Adwords dla e-commerce

Reklama AdWords dla sklepów internetowych

Reklama AdWords dla sklepów i portali internetowych to znakomite rozwiązanie zwiększające sprzedaż w sklepie internetowych z wykorzystaniem pełnego potencjału jaki daje reklama w wyszukiwarce i na portalach partnerskich wraz z remarketingiem, kampaniami wideo i kampaniami w systemie poczty gmail.

Dla kogo dedykujemy ten pakiet?

  • Dla sklepów internetowych,
  • dynamicznie zmieniającej się oferty,
  • dużej ilości produktów,
  • firm o zasięgu krajowym,
  • średnich i dużych budżetów reklamowych.

Co zyskujesz?

  • Wszystkie możliwości reklamy Google AdWords.
  • Reklamę w sieci wyszukiwania.
  • Reklamę w sieci reklamowej.
  • Reklamę w sieci produktowej.
  • Pozyskasz klientów z Twojego regionu lub całego kraju.
  • Zwiększenie współczynnika konwersji w sklepie.
  • Porady i konsultacje naszego certyfikowanego specjalisty AdWords.

Rodzaje reklamy Google AdWords dla Sklepu Internetowego

Google AdWords PLA – Product Listing Ads

Kampania produktowa Google AdWords bazuje na listach produktów w Twoim sklepie internetowym. Użytkownik szukając produktów w internecie otrzymuje reklamę, która zawiera zdjęcie, nazwę produktu, nazwę sprzedawcy oraz cenę poszukiwanego produktu.

Kampania produktowa w sieci reklamowej Google

Dzięki tym reklamom użytkownik zobaczy zdjęcia Twoich produktów na stronach należących do sieci reklamowej Google, między innymi YouTube, Onet, Wirtualna Polska, lokalne portale informacyjne, fora internetowe

Potęga tego typu kampanii jest możliwość osadzenia reklamy w kontekście strony, co wraz z wykorzystaniem remakretingu co zwiększa szansę konwersji w Twoim sklepie internetowym

Sieć wyszukiwania Google AdWords

Rodzaj reklamy internetowej popularnie nazywany linkami sponsorowanymi.

Jest to reklama tekstowa, która wyświetla się w odpowiedzi na zapytanie użytkownika, sieć ta obejmuje również wyszukiwarkę onet.pl, czy wp.pl, jak i inne wyszukiwarki internetowe wykorzystujące silnik wyszukiwania Google.

Kampania AdWords w Sieci Reklamowej (GDN)

Reklama AdWords w sieci reklamowej – graficzne reklamy Twoich produktów i Twojego sklepu internetowego.

Formy graficzne dopasowane są kontekstowo do serwisów, na których wyświetlana jest reklama AdWords, dzięki czemu użytkownicy chętniej klikają w reklamę i kupują Twoje produkty.

Reklama YouTube Video

Kampanie reklamowe z treściami wideo w portalu youtube.com i w serwisach wyświetlających filmy z YouTube. To doskonałe narzędzie reklamy i zwiększenia rozpoznawalności Twojego sklepu internetowego!

Kampanie AdWords na Gmail

ADWORDS GMAIL SPONSORED PROMOTIONS to reklama Twojej firmy bezpośrednio w skrzynce pocztowej GMAIL.

Kampania GSP sprawdza się najlepiej w:

  • Budowaniu świadomości marki oraz zwiększaniu przywiązania do marki
  • Zwiększaniu zainteresowania grupy odbiorców
  • Generowaniu bezpośredniej sprzedaży
  • Wykorzystując specjalny format reklamowy reklama-zwiastun, zapewniasz maksimum dostępnej powierzchni reklamowej dla swoich usług lub produktów.
  • Unikalne kierowanie reklam dopasowane pod kątem konkretnej grupy odbiorców, umożliwia dotarcie tylko do osób zainteresowanych Twoją ofertą

Pytania i odpowiedzi dotyczące AdWords dla sklepów internetowych

Dlaczego nie zaleca się prowadzenia kampanii Adwords bez wiedzy i doświadczenia?

Odpowiedź jest prosta: chodzi o Twoje pieniądze! Każde kliknięcie kosztuję i nieumiejętne prowadzenie kampanii Adwords, jest albo nieopłacalne, albo bardzo drogie.

Każda kampania prowadzona przez amatora (osobę, która nie posiada certyfikatu Google Adwords, potwierdzającego jej wiedzę i umiejętności), może i musi być zoptymalizowana!

Pamiętaj też, że w kampanii Adwords (jak w każdym przypadku działań promocyjnych w internecie), konieczna jest ciągła analiza sytuacji i doskonalenie rozwiązań.

Dlatego też zazwyczaj nie jest dobrym pomysłem prowadzenie kampanii we własnym zakresie…

Jaki budżet muszę przeznaczyć na kampanię reklamową?

Na pytanie o budżet pada zawsze odpowiedź to zależy :) Na wielkość budżetu wpływa wiele czynników, które należy rozważyć prowadząc kampanię reklamową. Należałoby odwrócić pytanie i zapytać, a na jak duży budżet możesz sobie pozwolić? Jeśli znasz odpowiedź, to wtedy dopasujemy strategię kampanii tak by jak najefektywniej go wykorzystać.

Jak sprawdzić czy moja reklama Adwords jest w danym momencie aktywna?

Jeśli już sprawdzasz czy reklama jest wyświetlana na daną frazę, korzystaj tylko z narzędzia podglądu reklam Adwords:

https://adwords.google.pl/d/AdPreview/?__u=1000000000&__c=1000000000

Dzięki temu nie pogarszasz parametrów swojej kampanii reklamowej.

Pamiętaj o odpowiedniej konfiguracji narzędzia!

Porozmawiajmy o twoim marketingu

Dzwonię w sprawie nowej usługi
Proszę o kontakt
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności

7 głównych korzyści płynących dla ciebie
ze współpracy z Exelmedia

  1. Elastyczna umowa. 3 miesiące próbne, później decydujesz ile chcesz współpracować.
  2. Wsparcie indywidualnego opiekuna. Masz pytania? Wytłumaczymy wszystko prostym językiem.
  3. 7 dni na zwiększenie widoczności w wyszukiwarce. Ciesz się natychmiastowymi rezultatami zwiększenia ruchu.
  4. Czytelne raporty z wykonanych prac. Monitorujesz na bieżąco postępy prac.
  5. Jesteśmy Partnerem Google. Łączny obsługiwany przez nas budżet miesięczny kampanii reklamowych to ponad 250.000 zł.
  6. Agencja 360 dzięki współpracy partnerskiej. Potrzebujesz więcej usług? Nasi partnerzy służą pomocą.
  7. 10 lat doświadczenia i setki przeprowadzonych kampanii. Nie kupujesz kota w worku, tylko nasze doświadczenie i wiedzę zdobywaną latami.
Więcej o exelmedia

Skontaktuj się z nami

Dzwonię w sprawie nowej usługi
Proszę o kontakt
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.