Strategia e-commerce dla sklepów internetowych

Strategia e-commerce dla sklepów internetowych

Dobrze opracowana strategia e-commerce wzmocni mocne strony e-sklepu i położy nacisk na elementy wymagające poprawy. Pomoże Ci także poznać lepiej zachowania Twoich klientów, aby kanały dotarcia idealnie odpowiadały ich preferencjom zakupowym. Całość pozwala się skupić na działaniach mających realną wartość dla przedsiębiorstwa, a co za tym idzie zwiększających Twoje przychody przez wiele długich lat.

Audyty sklepów internetowych

Chcesz wyeliminować błędy związane z optymalizacją sklepu internetowego na wielu płaszczyznach? Zobacz na jakie istotne kwestie musisz zwrócić uwagę, aby klienci e-commerce mogli dostrzec Twoją ofertę, a proces zakupowy przebiegał bez zarzutów. Już teraz sprawdź ofertę na audyt e-commerce od Exelmedia!

Analityka dla sklepów internetowych

Nie śledzisz działań marketingowych? Popełniasz śmiertelny błąd! Wdrożenie statystyk ruchu internetowego sklepu internetowego to podstawa. Dzięki monitorowaniu ruchu w witrynie, będziesz mógł mierzyć i oceniać skuteczność swoich działań w Internecie. Dowiedz się jak analityka e-commerce może rozwinąć Twój biznes i przekonaj się, że warto o nią zadbać!

Branding i identyfikacja wizualna sklepów internetowych

Chcesz wybić się spośród konkurencji? Idealnym rozwiązaniem jest troska o branding i spójną identyfikacją wizualną sklepu. Tworzenie silnej marki i dostarczanie unikalnych wartości klientom to coś co musisz koniecznie zadbać. Z przyjemnością Ci w tym pomożemy. Odkryj pełną niezbędną wiedzę o brandingu i identyfikacji wizualnej sklepu internetowego od specjalistów e-commerce z Exelmedia!

Customer experience dla sklepów internetowych

Klient w Twoim sklepie musi czuć się swobodnie, chce znaleźć to czego szuka, a ponadto chce być pozytywnie zaskakiwany podczas kontaktu z Twoją marką. Jak to osiągnąć? Przepis jest prosty - musisz dostarczyć użytkownikom niezapomnianych doświadczyć, czyli customer experience. Odkryj jak odpowiednia ścieżka pomoże Twoim klientom.

Kompleksowa obsługa sklepów internetowych

Masz niewiele czasu na obsługę sklepu? A może dopiero uczysz się prowadzenia e-commerce i potrzebujesz pomocy. Wiemy, że zarządzenie jest prawdziwym pożeraczem Twojego czasu, ale wcale nie musi tak być. Przekonaj się sam jak możemy pomóc Ci w kompleksowej obsłudze sklepu.

Audyt CRO oraz UX strony i sklepu internetowego

W jaki sposób klienci odbierają Twój sklep internetowy? Czy proces zakupowy przebiega płynnie, a strona nie posiada żadnych błędów, które negatywnie wpływają na konwersję? Oraz najważniejsze – czy w pełni wykorzystujesz potencjał sprzedażowy swojego sklepu? Na te pytania pomoże Ci odpowiedzieć nasz audyt UX i CRO Twojej strony i/lub sklepu internetowego!

Wdrożenie Google Analytics 4

Wdrożenie statystyk ruchu w sklepie internetowym to podstawa. Dzięki tym działaniom możesz monitorować ruch w witrynie, a co za tym idzie, mierzyć i oceniać skuteczność swoich działań. Dotychczas dane te były gromadzone za pomocą Universal Analytics (czyli Google Analytics 3), jednak już 1 lipca 2023 Google Analytics 3 zostanie wyłączony przez Google! Przygotuj się na tę zmianę i nie strać wszystkich swoich danych – skorzystaj z naszej oferty wdrożenia Google Analytics 4!

Audyt CRO oraz UX strony i sklepu internetowego

W jaki sposób klienci odbierają Twój sklep internetowy? Czy proces zakupowy przebiega płynnie, a strona nie posiada żadnych błędów, które negatywnie wpływają na konwersję? Oraz najważniejsze – czy w pełni wykorzystujesz potencjał sprzedażowy swojego sklepu? Na te pytania pomoże Ci odpowiedzieć nasz audyt UX i CRO Twojej strony i/lub sklepu internetowego!

Kompleksowe strategie e-commerce przeznaczone dla sklepów internetowych

Audyty sklepów internetowych

Obsługując własny e-sklep często nie dostrzegamy błędów jakie mogły się w nim pojawić. Nie wykorzystanie w pełni możliwości platform sklepowych jak Shoper, Prestashop bądź WooCommerce, może sprawić, że Twój sklep będzie słabo widoczny w wyszukiwarkach i mało przyjazny dla użytkowników. Co zrobi wtedy potencjalny klient? W ogóle nie zobaczy Twojej oferty lub co gorsza zdecyduje się na zakupy u konkurencji. Aby ich uniknąć warto zlecić specjalistom niezależny audyt Twojego sklepu internetowego. Sprawdzenie zgodności z obowiązującymi standardami w e-commerce, pomoże Ci poprawić błędy, których możesz nie dostrzegać, a także pomoże zwrócić uwagę na nieznane dotąd istotne elementy. Pamiętaj, że nieznane Ci szczegóły optymalizacji sklepu mogą mieć kolosalny wpływ na dostępność oferty, a to co wydaje się dla Ciebie wartościowe, może przeszkadzać Twoim klientom w zakupach.

Analityka dla sklepów

Jedzenie w czapce to faux pas, podobnie jak brak odpowiedniej analityki dla sklepu. Prowadzenie działań marketingowych bez mierzenia ich rezultatów jest grzechem śmiertelnym w e-commerce. Mimo to wielu przedsiębiorców go popełnia… Nie bądź jednym z nich! Mierzenie rentowności działań, poznanie kim są Twoi klienci, jak się zachowują korzystając z witryny, to esencja marketingu. Dzięki umiejętnej analizie możesz odpowiedzieć na ważne pytania jak: którymi kanałami paruje Twój budżet? czy rzeczywiście docierasz do idealnej grupy docelowej? które produkty odwiedzają najczęściej użytkownicy, lecz z jakiś powodów ich nie kupują? Z tą obszerną wiedzą możesz dopasować biznes do otaczającego środowiska i oczekiwań stawianych Ci przez klientów - jak puzzle. Analityka sklepu internetowego jest kluczowa w prowadzeniu działań, mających realne odzwierciedlenie w zwiększaniu Twojej sprzedaży. Nie zapominaj o niej w żadnym wypadku!

Branding i identyfikacja wizualna sklepu

Zmieniające się wymagania klientów, to coś o czym jako właściciel e-commerce musisz pamiętać. Ludzie nie chcą kupować wyłącznie produktów. Chcą marek, które dostarczą im rozwiązań problemów i umożliwią poczucie silnych emocji. Aby to się stało, musisz zadbać o spójny branding i identyfikację wizualna Twojego sklepu we wszystkich punktach styku. Konsekwentne działania pomogą zbudować w umyśle klientów pożądane emocje i skojarzenia z marką, które w efekcie umożliwią Ci wyróżnienie się na tle konkurencji. Klienci częściej wracać będą do Twojego sklepu, który dostarcza im realnej wartości, jakiej nie dają im inni. Jeśli chcesz możemy Ci w tym pomóc.

Customer experience w sklepie

Klient w Twoim sklepie chce bez żadnych rozpraszaczy poszukiwać interesujących produktów, czuć się swobodnie, być traktowany z szacunkiem, a także pragnie być pozytywnie zaskakiwany. Całość doznań z Twoim sklepem nazywane jest customer experience. Rozmieszczenie produktów w sklepie, e-maile po zakupie, obsługa klienta, wygląd witryny to tylko nieliczne elementy, które się na niego składają. Umiejętne zbudowanie pozytywnych doświadczeń to bardzo ważny element w całym e-commerce, lecz wiele sklepów nie bierze pod uwagę tego jak czuje się użytkownik podczas interakcji. Pamiętaj, żeby w żadnym wypadku nie brać z nich przykładu. Zbudujemy dla Twojego sklepu customer experience odróżniający Cię od pozostałych na rynku i urzekający klientów, którzy z uśmiechem na ustach będą wciąż do Ciebie wracać.

Kompleksowa obsługa sklepu

Wiemy z własnego doświadczenia, że profesjonalna i kompleksowa obsługa sklepu jest ze swej natury czasochłonnym i kłopotliwym zadaniem, szczególnie w czasach, gdy doba ma tylko 24 godziny. Jeśli jesteś osobą mającą niewiele czasu na obsługę sklepu lub dopiero uczysz się prowadzenia e-commerce, warto zwrócić się do specjalistów. Chętnie odciążymy Cię w technicznej obsłudze sklepów na platformach Shoper, Prestashop lub WooCommerce, pokażemy jak w pełni wykorzystywać ich możliwości, abyś w przyszłości mógł samodzielnie i kompleksowo zarządzać własnym biznesem.

Porozmawiajmy o twoim marketingu

Dzwonię w sprawie nowej usługi
Proszę o kontakt
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności

7 głównych korzyści płynących dla ciebie
ze współpracy z Exelmedia

  1. Brak długofalowych zobowiązań Koniec z długoletnimi umowami, które szkodzą Twojemu biznesowi, u nas nie będziesz więźniem
  2. Elastyczność współpracy Realizujemy Twoje cele, co miesiąc dostosowujemy nasze działania dla najlepszych efektów
  3. Stała kwota miesięcznych zobowiązań Samodzielnie określasz swój budżet, brak ukrytych opłat czy prowizji, masz bezpieczeństwo finansowe
  4. Transparentność działań Każdy miesiąc działań podsumowujemy szczegółowym raportem, dzięki czemu masz stały wgląd w postępy prac
  5. Partnerska współpraca Pozytywne wzajemne relacje to dla nas podstawa udanej współpracy, nie jesteśmy molochem, wolimy bezpośredni kontakt niż infolinię
  6. Pełne prawo do utworzonych zasobów Wszystkie treści, konta, na których pracujemy są Twoją własnością, także po zakończeniu współpracy
  7. Jesteśmy praktykami Zarządzamy swoim sklepem internetowym, znamy realia i problemy tego biznesu i będziemy mogli wspomagać Ciebie kompleksowo
Więcej o exelmedia

Skontaktuj się z nami

Dzwonię w sprawie nowej usługi
Proszę o kontakt
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.