Audyty sklepów internetowych
Analityka dla sklepów internetowych
Branding i identyfikacja wizualna sklepów internetowych
Customer experience dla sklepów internetowych
Kompleksowa obsługa sklepów internetowych
Audyt CRO oraz UX strony i sklepu internetowego
Wdrożenie Google Analytics 4
Audyt CRO oraz UX strony i sklepu internetowego
Kompleksowe strategie e-commerce przeznaczone dla sklepów internetowych
Audyty sklepów internetowych
Obsługując własny e-sklep często nie dostrzegamy błędów jakie mogły się w nim pojawić. Nie wykorzystanie w pełni możliwości platform sklepowych jak Shoper, Prestashop bądź WooCommerce, może sprawić, że Twój sklep będzie słabo widoczny w wyszukiwarkach i mało przyjazny dla użytkowników. Co zrobi wtedy potencjalny klient? W ogóle nie zobaczy Twojej oferty lub co gorsza zdecyduje się na zakupy u konkurencji. Aby ich uniknąć warto zlecić specjalistom niezależny audyt Twojego sklepu internetowego. Sprawdzenie zgodności z obowiązującymi standardami w e-commerce, pomoże Ci poprawić błędy, których możesz nie dostrzegać, a także pomoże zwrócić uwagę na nieznane dotąd istotne elementy. Pamiętaj, że nieznane Ci szczegóły optymalizacji sklepu mogą mieć kolosalny wpływ na dostępność oferty, a to co wydaje się dla Ciebie wartościowe, może przeszkadzać Twoim klientom w zakupach.
Analityka dla sklepów
Jedzenie w czapce to faux pas, podobnie jak brak odpowiedniej analityki dla sklepu. Prowadzenie działań marketingowych bez mierzenia ich rezultatów jest grzechem śmiertelnym w e-commerce. Mimo to wielu przedsiębiorców go popełnia… Nie bądź jednym z nich! Mierzenie rentowności działań, poznanie kim są Twoi klienci, jak się zachowują korzystając z witryny, to esencja marketingu. Dzięki umiejętnej analizie możesz odpowiedzieć na ważne pytania jak: którymi kanałami paruje Twój budżet? czy rzeczywiście docierasz do idealnej grupy docelowej? które produkty odwiedzają najczęściej użytkownicy, lecz z jakiś powodów ich nie kupują? Z tą obszerną wiedzą możesz dopasować biznes do otaczającego środowiska i oczekiwań stawianych Ci przez klientów - jak puzzle. Analityka sklepu internetowego jest kluczowa w prowadzeniu działań, mających realne odzwierciedlenie w zwiększaniu Twojej sprzedaży. Nie zapominaj o niej w żadnym wypadku!
Branding i identyfikacja wizualna sklepu
Zmieniające się wymagania klientów, to coś o czym jako właściciel e-commerce musisz pamiętać. Ludzie nie chcą kupować wyłącznie produktów. Chcą marek, które dostarczą im rozwiązań problemów i umożliwią poczucie silnych emocji. Aby to się stało, musisz zadbać o spójny branding i identyfikację wizualna Twojego sklepu we wszystkich punktach styku. Konsekwentne działania pomogą zbudować w umyśle klientów pożądane emocje i skojarzenia z marką, które w efekcie umożliwią Ci wyróżnienie się na tle konkurencji. Klienci częściej wracać będą do Twojego sklepu, który dostarcza im realnej wartości, jakiej nie dają im inni. Jeśli chcesz możemy Ci w tym pomóc.
Customer experience w sklepie
Klient w Twoim sklepie chce bez żadnych rozpraszaczy poszukiwać interesujących produktów, czuć się swobodnie, być traktowany z szacunkiem, a także pragnie być pozytywnie zaskakiwany. Całość doznań z Twoim sklepem nazywane jest customer experience. Rozmieszczenie produktów w sklepie, e-maile po zakupie, obsługa klienta, wygląd witryny to tylko nieliczne elementy, które się na niego składają. Umiejętne zbudowanie pozytywnych doświadczeń to bardzo ważny element w całym e-commerce, lecz wiele sklepów nie bierze pod uwagę tego jak czuje się użytkownik podczas interakcji. Pamiętaj, żeby w żadnym wypadku nie brać z nich przykładu. Zbudujemy dla Twojego sklepu customer experience odróżniający Cię od pozostałych na rynku i urzekający klientów, którzy z uśmiechem na ustach będą wciąż do Ciebie wracać.
Kompleksowa obsługa sklepu
Wiemy z własnego doświadczenia, że profesjonalna i kompleksowa obsługa sklepu jest ze swej natury czasochłonnym i kłopotliwym zadaniem, szczególnie w czasach, gdy doba ma tylko 24 godziny. Jeśli jesteś osobą mającą niewiele czasu na obsługę sklepu lub dopiero uczysz się prowadzenia e-commerce, warto zwrócić się do specjalistów. Chętnie odciążymy Cię w technicznej obsłudze sklepów na platformach Shoper, Prestashop lub WooCommerce, pokażemy jak w pełni wykorzystywać ich możliwości, abyś w przyszłości mógł samodzielnie i kompleksowo zarządzać własnym biznesem.
Porozmawiajmy o twoim marketingu
7 głównych korzyści płynących dla ciebie ze współpracy z Exelmedia
- Brak długofalowych zobowiązań Koniec z długoletnimi umowami, które szkodzą Twojemu biznesowi, u nas nie będziesz więźniem
- Elastyczność współpracy Realizujemy Twoje cele, co miesiąc dostosowujemy nasze działania dla najlepszych efektów
- Stała kwota miesięcznych zobowiązań Samodzielnie określasz swój budżet, brak ukrytych opłat czy prowizji, masz bezpieczeństwo finansowe
- Transparentność działań Każdy miesiąc działań podsumowujemy szczegółowym raportem, dzięki czemu masz stały wgląd w postępy prac
- Partnerska współpraca Pozytywne wzajemne relacje to dla nas podstawa udanej współpracy, nie jesteśmy molochem, wolimy bezpośredni kontakt niż infolinię
- Pełne prawo do utworzonych zasobów Wszystkie treści, konta, na których pracujemy są Twoją własnością, także po zakończeniu współpracy
- Jesteśmy praktykami Zarządzamy swoim sklepem internetowym, znamy realia i problemy tego biznesu i będziemy mogli wspomagać Ciebie kompleksowo