Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.
Strefakultury.pl to oficjalna witryny instytucji Strefa Kultury Wrocław. Na działalność Strefy Kultury Wrocław składają się trzy filary: miejsca, festiwale i programy, które mają miejsce w Wrocławiu. Klient zgłosił się w celu przeprowadzeniu audytu SEO dla witryny strefakultury.pl oraz prośbą o przeanalizowanie poprawności wdrożenia przekierowań z domeny wroclaw2016.pl na wroclaw2016.strefakultury.pl. Przy okazji audytu zwrócono uwagę na brak wdrożonej analityki internetowej, która pozwoliła by na świadomy rozwój całego projektu.
Zakres działań:
- Wdrożenie kompleksowej analityki internetowej
- Analiza witryny pod kątem SEO oraz UX przy wykorzystaniu różnorodnych narzędzi
- Sprawdzenie stanu Google Search Console oraz Google Analytics
- Analiza widoczności w wyszukiwarce Google
- Analiza użytkowników odwiedzających stronę
- Research słów kluczowych dla klienta w celu stworzenia “Księgi Słów Kluczowych”
- Analiza techniczna strony
- Analiza kodu na stronie pod kątem SEO
- Analiza treści na stronie pod kątem SEO
- Analiza Linków (wewnętrznych i zewnętrznych)
- Analiza Konkurencji
- Stworzenie instrukcji tworzenia treści pod SEO.
- Sprawdzenie mapy przekierowań z domeny “wroclaw2016.pl” na “wroclaw2016.strefakultury.pl”
Efekty współpracy:
Efektem końcowym było stworzenie kompleksowego audytu, który zawierał wyżej wymienione zakresy działań, na podstawie których wykryto problemy witryny. Do samego audytu załączono odpowiednie rozwiązanie, które powinny pozytywnie wpłynąć zarówno na widoczność w wyszukiwarce Google jak i odbiór samych użytkowników korzystających z witryny.
Głównymi problemami, z którymi boryka się serwis to problemy natury technicznej (źle wykonane przekierowania oraz słaby Page Speed strony) oraz źle zoptymalizowana treść. Te elementy zostaną poprawione w pierwszej kolejności. Poprawić należy również mapę przekierowań z “wroclaw2016.pl” na “wroclaw2016.strefakultury.pl”.
Audyt został wykonany w listopadzie 2018 roku. Obecnie strona jest optymalizowana według naszych zaleceń. Efekt współpracy zostanie opublikowany w najbliższym czasie.
Widoczność w Google przed wykonaniem audytu:
Widoczność w Google - Top 3 i Top 10 według Senuto
Widoczność w Google - To50 według Senuto
Skontaktuj się z nami
Zobacz więcej pozycji

Tulisie.pl - Branża dziecięca
