Syndrom ZTS - plaga polskich firm

SYNDROM GOOGLE ADWORDS ZTS (ZROBIĘ TO SAM) – 4 powody dlaczego warto zatrudnić specjalistę ADWORDS w kampanii swojej firmy.

Skontaktuj się z nami

Dzwonię w sprawie nowej usługi
Proszę o kontakt
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności

SYNDROM GOOGLE ADWORDS ZTS (ZROBIĘ TO SAM)
– 4 powody dlaczego warto zatrudnić specjalistę ADWORDS w kampanii swojej firmy.

Drogi właścicielu małej firmy!

Czy kiedykolwiek spotkałeś osobę typu ZTS (ZROBIĘ TO SAM)?
Pewnie znasz ten typ: chce oszczędzić pieniądze, a w rezultacie wydaję więcej niż zamierzał.

Oczywiście są pewne rzeczy, które można zrobić samemu.
Jeśli prowadzisz warsztat samochodowy, to nie zlecisz innemu mechanikowi żeby naprawił Twój samochód! Zrobisz to sam.

Jesteś zawodowym malarzem ? Zaoszczędzisz i pomalujesz samemu swój dom!

Jest wiele czynności, które możesz zrobić w swojej firmie i oszczędzić dzięki temu pieniądze.

Z drugiej strony każda branża wymaga specjalizacji. Specjaliści posiadają większe umiejętności, lepsze narzędzia, większą wiedzę teoretyczną i praktyczną, niż osoby typu ZTS.

Cały problem leży w tym, że tak bardzo kochamy wykonywać WSZYSTKIE czynności firmowe samemu, nawet jeśli nie jest to w naszym najlepiej rozumianym interesie.

Życie jest brutalne, a czas to jedyna wspólna rzecz, która na pewno nas łączy, a raczej brak tego czasu…

Brzmi znajomo ? Jeśli tak to zapraszam do dalszego czytania.

1. Możesz być ekspertem tylko w swoim biznesie.

Możesz być ekspertem w swoim biznesie, ale nie w prowadzeniu kampanii Google Adwords. Nie zrozum mnie źle, nie musisz pokazywać światu jak dobrze prowadzisz kampanię swojej firmy. Twoją silną stroną jest to, jak dobre usługi czy produkty proponujesz swoim klientom. To jest Twój fundament.

2. Szczegóły czynią wszystkie różnice na świecie.

Reklama Google Adwords (jak wszystkie specjalistyczne dziedziny) zawiera szereg drobnych, łatwych do przeoczenia szczegółów, które ostatecznie wpływają na całą kampanię. Po przeprowadzeniu audytu kampanii Adwords, zobaczysz jak wiele elementów umknęło Twojej uwadze.

3. Twój czas jest bardziej cenny, gdy zajmujesz się swoim biznesem.

To nawiązanie do punktu 1, ale dodałem tu jeszcze aspekt czasu. Proszę zrozum mnie dobrze, nie mówię, że nie możesz nauczyć się dobrze prowadzić kampanię Adwords czy zostać Certyfikowanym Specjalistą Adwords. Mówię tylko, że jako właściciel małej firmy, musisz zmagać się z wieloma rzeczami. Jak we wszystkich dziedzinach, Google Adwords wymaga dużej wiedzy i praktyki, żeby osiągnąć zadowalający rezultat. Kiedy zajmujesz się sprawami, które znasz - robisz to szybciej i dzięki temu oszczędzasz czas.

4. Jest jeszcze jeden aspekt, który pojawia się między wierszami: pieniądze.

Jestem pewien, że jeśli prowadzisz kampanię Adwords samemu, to tracisz pieniądze.

Dlaczego ?

Już mówię: na pewno znasz podstawową zasadę reklamy Adwords: płacisz za kliknięcie. Tylko czy wiesz, które kliknięcia są dobre,
z których pozyskujesz klientów, czy płacisz więcej niż powinieneś, czy w ogóle trafiasz z reklamą tam gdzie chciałeś ?

Proszę pomyśl chwilę, czy warto wprowadzać pozorne oszczędności i robić wszystko samemu ?

Nawiązując do tytułu mojego wpisu: mam nadzieję, że nie jesteś osobą typu ZTS, chociaż po części każdy z nas ma trochę z tej osoby. Najważniejszy jest Twój biznes i Twoje zaangażowanie.

Gorąco pozdrawiam i pozostaję do Twoich usług, jeśli potrzebowałbyś pomoc przy swojej kampanii firmowej w Google Adwords.

Życzę samych sukcesów w Twoim biznesie, wiem jak ważny jest on dla Ciebie.

Twój Certyfikowany Specjalista AdWords.

Porozmawiajmy o twoim marketingu

Dzwonię w sprawie nowej usługi
Proszę o kontakt
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.