Tulisie.pl - Branża dziecięca

Tulisie.pl to sklep, który oferuje nosidełka i chusty dla dzieci oraz akcesoria z nimi związane. Firma kieruje swoją ofertę dla rodziców z dziećmi w wieku od 0 do 4 lat. Sklep działa od niecałych 2 lat. Współpraca z sklepem trwa od samego początku. Ważnym elementem tej branży jest sezonowość, który trwa od kwietnia do października.

Skontaktuj się z nami

Dzwonię w sprawie nowej usługi
Proszę o kontakt
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności

Wzrost widoczności w wynikach wyszukiwaniach Google

1.Profil klienta

Tulisie.pl to sklep, który oferuje nosidełka i chusty dla dzieci oraz akcesoria z nimi związane. Firma kieruje swoją ofertę dla rodziców z dziećmi w wieku od 0 do 4 lat. Sprzedaje swoje produkty najbardziej znanych marek nosidełek: Tula, LennyLamb, Zaffiro, Babylonia, Fidella, Isara oraz Close Parent. Sklep działa od półtorej roku. Współpraca z sklepem trwa od samego początku. Ważnym elementem tej branży jest sezonowość, który trwa od kwietnia do listopada.

2.Zakres działań

  • stworzenie strategii marketingowej dla nowego sklepu,
  • napisanie contentu na poszczególne podstrony serwisu
  • całościowa optymalizacja witryny
  • techniczne seo
  • link building


3. Efekty Współpracy

Od samego początku, sklep wymagał wytężonej pracy oraz poświęcenia wielu godzin aby sklep rozpoczął sprzedawać i był w pełni przygotowany na sezon, który dla tej branży trwa około pół roku. W ciągu dwóch miesięcy, od powstania, witryna była zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki Google. Obecnie na bieżąco jest tworzony specjalistyczny content oraz wykonywane są działania SEO w postaci linkowania wewnętrznego czy poprawy meta tagów. Efekty współpracy to stały wzrost widoczności serwisu w Google oraz wzrostu ruchu z miesiąca na miesiąc.

Dane z Google Analytics od 10.02.2017 do 30.11.2018

 

 

 

Widoczność według SENUTO - Top 3 oraz Top 10

Widoczność według SENUTO - Top 50


Widoczność według Semstorm

II Wzrost sprzedaży E-commerce

1.Profil klienta

Tulisie.pl to sklep, który oferuje nosidełka i chusty dla dzieci oraz akcesoria z nimi związane. Firma kieruje swoją ofertę dla rodziców z dziećmi w wieku od 0 do 4 lat. Sprzedaje swoje produkty najbardziej znanych marek nosidełek: Tula, LennyLamb, Zaffiro, Babylonia, Fidella, Isara oraz Close Parent. Sklep działa od dwóch lat. Współpraca z sklepem trwa od samego początku. Ważnym elementem tej branży jest sezonowość, który trwa od kwietnia do listopada.

2 .Zakres działań

  • Optymalizacja witryny (SEO) oraz pozyskiwanie linków (linkbuilding)
  • Tworzenie specjalistycznych treści (contentu)
  • Reklamy w Google Ads
  • Reklamy w Facebook Ads
  • E-mail marketing

3. Efekty Współpracy

Od samego początku, sklep wymagał wytężonej pracy oraz poświęcenia wielu godzin aby sklep rozpoczął sprzedawać i był w pełni przygotowany na sezon, który dla tej branży trwa około pół roku. W ciągu dwóch miesięcy, od powstania sklep był przygotowywany do sprzedaży w różnych kanałach: ruch organicznych w Google, Google Ads, Facebook Ads, e-mail marketing. Ostateczny przychód wygenerowany od 10 lutego 2017 do 30 listopada to 2018 to ponad 1 043 000 zł. Współczynnik konwersji wyniósł 1,95%

Dane z Google Analytics od 10.02.2017 do 30.11.2018


Po roku od rozpoczęcia działań marketingowych nadszedł kolejny sezon dla branży nosidełek i chust dla dzieci, dzięki czemu można porównać długoterminowy efekt naszej pracy (okres między kwietniem, a listopadem) Efektem był wzrost współczynnika konwersji o 28% z poziomu 1,71% do 2,19% oraz wzrost przychodów o 208,87% w stosunku do poprzedniego roku. Ostateczny przychód wzrósł z 232 000 zł do ponad 718 000 zł w analogicznym okresie do rok do roku.

Dane z Google Analytics - porównanie w sezonie 2017 - 2018 (kwiecień - listopad)

III Wzrost sprzedaży E-commerce - Google Ads

1.Profil klienta

Tulisie.pl to sklep, który oferuje nosidełka i chusty dla dzieci oraz akcesoria z nimi związane. Firma kieruje swoją ofertę dla rodziców z dziećmi w wieku od 0 do 4 lat. Sprzedaje swoje produkty najbardziej znanych marek nosidełek: Tula, LennyLamb, Zaffiro, Babylonia, Fidella, Isara oraz Close Parent. Sklep działa od dwóch lat. Współpraca z sklepem trwa od samego początku. Ważnym elementem tej branży jest sezonowość, który trwa od kwietnia do listopada.

2 .Zakres działań

  • Analiza konkurencji
  • Analiza użytkowników odwiedzających stronę
  • Research słów kluczowych
  • Zoptymalizowanie produktów dla pliku produktowego w Google Merchant
  • Kampanie Google Ads w sieci wyszukiwania
  • Kampanie Google Ads w sieci produktowej

3. Efekty Współpracy

Ze względu na sezonowość branży nosideł i chust dla dzieci, wzmożona sprzedaż przypada od kwietnia do listopada. Realizując kampanie Google Ads, musieliśmy dokonać dokładnej analizy konkurencji oraz zachowań użytkowników w poprzednim roku aby dokładnie określić profil potencjalnego klienta. Kampanie zostały dokładnie zaplanowane, opierając się na trendach panujących w branży. Kolejnym czynnikiem sukcesu jest stały monitoring i optymalizacja na bieżąco. Na ten moment efekt naszej pracy to: Współczynnik na poziomie 1,65% (stale wzrasta) oraz wygenerowane przychody w wysokości 283 725 718 zł, przy kosztach na reklamach 29 531 zł.

Dane z Google Analytics za okres 1.04.2018 - 30.11.2018


Zobacz więcej pozycji

Porozmawiajmy o twoim marketingu

Dzwonię w sprawie nowej usługi
Proszę o kontakt
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.