Dlaczego powinieneś wykorzystać marketing automation w swoim sklepie internetowym?
Odkryj jak możesz zaoszczędzić czas i jednocześnie sprzedawać więcej.
Chcesz uzyskać więcej informacji? Umów się na bezpłatne konsultacje i porozmawiaj z nami o rozwoju Twojego biznesu w sieci
Co zyskujesz wykorzystując marketing automation w swoim sklep internetowym?
- Reagujesz w czasie rzeczywistym na zachowania klientów Twojego sklepu, dzięki czemu w odpowiednim momencie docierają do nich spersonalizowane komunikaty, które wpływają na ich doświadczenia zakupowe.
- Prowadzisz działania marketingowe w oparciu o wcześniej przygotowane scenariusze, co pozwala Ci skupić się na określonych interakcjach klientów.
- Segmentujesz automatycznie bazę swoich klientów, przez co poznajesz ich zwyczaje, a dzięki temu możesz docierać wyłącznie do grupy klientów, na której Ci najbardziej zależy.
- Zwiększasz swoje przychody, ponieważ reagujesz na zachowania użytkowników, takie jak porzucone koszyki .
- Oszczędzasz czas, ponieważ nie musisz go poświęcać na ręczny marketing.
- Oszczędzasz pieniądze, ponieważ nie musisz angażować pracowników i siebie te części marketingu, które mogą wykonywane być w sposób zautomatyzowany.
- Możesz testować elementy jak nagłówki, CTA i inne, aby zobaczyć które najlepiej działają na klientów w Twoim sklepi i przekładają się bezpośrednio na sprzedaż
Jak zadbamy o marketing automation Twojego sklepu?
- Opracujemy dla sklepu unikalne scenariusze automatyzacji, aby zmaksymalizować sprzedaż w Twoim e-commerce.
- Stworzymy atrakcyjne i spersonalizowane komunikaty, aby zmaksymalizować doświadczenia zakupowe Twoich klientów.
- Pomożemy Ci automatycznie segmentować bazę użytkowników, w wyniku czego trafią do niej tylko wartościowe dla Ciebie kontakty.
- Pomożemy Ci odzyskiwać porzucone koszyki, aby podnieść Twoją sprzedaż.
- Skonfigurujemy system marketing automation, dlatego zaoszczędzisz swój czas i pieniądze. Nie będziesz musiał martwić się kwestie techniczne.