Marketing automation dla sklepów internetowych

Reagowanie na zachowania klientów w sklepie internetowych w czasie rzeczywistym? To nie powrót do przyszłości. Dobre opracowany i zaimplementowany marketing automation jest w zasięgu Twojej ręki! Odzyskuj porzucone koszyki, wyświetlaj treści osobom, które odwiedziły Cię kilkukrotnie - wszystko automatycznie. Odkryj jak nie kiwnąć palcem, zaoszczędzić czas i sprzedawać.

Dlaczego powinieneś wykorzystać marketing automation w swoim sklepie internetowym?

Wiesz, że możesz reagować na zachowania klientów w Twoim sklepie internetowym w czasie rzeczywistym? To wcale nie surrealistyczna wizja. To dobrze opracowany i zaimplementowany marketing automation, który pomaga rozwijać sprzedaż w sklepie, a jest dla Ciebie w zasięgu ręki. Odzyskuj porzucone koszyki, generuj nowe zapisy do newslettera, wyświetlaj personalizowane banery osobom, które odwiedziły Twój e-commerce już kilkukrotnie. Wszystko będzie się wykonywanie automatycznie przez system. Ty nie musisz kiwać nawet małym palcem u stopy.

Odkryj jak możesz zaoszczędzić czas i jednocześnie sprzedawać więcej.

Co zyskujesz wykorzystując marketing automation w swoim sklep internetowym?

  1. Reagujesz w czasie rzeczywistym na zachowania klientów Twojego sklepu, dzięki czemu w odpowiednim momencie docierają do nich spersonalizowane komunikaty, które wpływają na ich doświadczenia zakupowe.
  2. Prowadzisz działania marketingowe w oparciu o wcześniej przygotowane scenariusze, co pozwala Ci skupić się na określonych interakcjach klientów.
  3. Segmentujesz automatycznie bazę swoich klientów, przez co poznajesz ich zwyczaje, a dzięki temu możesz docierać wyłącznie do grupy klientów, na której Ci najbardziej zależy.
  4. Zwiększasz swoje przychody, ponieważ reagujesz na zachowania użytkowników, takie jak porzucone koszyki .
  5. Oszczędzasz czas, ponieważ nie musisz go poświęcać na ręczny marketing.
  6. Oszczędzasz pieniądze, ponieważ nie musisz angażować pracowników i siebie te części marketingu, które mogą wykonywane być w sposób zautomatyzowany.
  7. Możesz testować elementy jak nagłówki, CTA i inne, aby zobaczyć które najlepiej działają na klientów w Twoim sklepi i przekładają się bezpośrednio na sprzedaż

Jak zadbamy o marketing automation Twojego sklepu?

  1. Opracujemy dla sklepu unikalne scenariusze automatyzacji, aby zmaksymalizować sprzedaż w Twoim e-commerce.
  2. Stworzymy atrakcyjne i spersonalizowane komunikaty, aby zmaksymalizować doświadczenia zakupowe Twoich klientów.
  3. Pomożemy Ci automatycznie segmentować bazę użytkowników, w wyniku czego trafią do niej tylko wartościowe dla Ciebie kontakty.
  4. Pomożemy Ci odzyskiwać porzucone koszyki, aby podnieść Twoją sprzedaż.
  5. Skonfigurujemy system marketing automation, dlatego zaoszczędzisz swój czas i pieniądze. Nie będziesz musiał martwić się kwestie techniczne.

Porozmawiajmy o twoim marketingu

Dzwonię w sprawie nowej usługi
Proszę o kontakt
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.